Basia Giewont- the queen is only one of course!

 Hej nie było mnie  tu dłuższą chwilę. Wracam też tylko na chwilę.  Jestem jeszcze w Warszawie.

Wracam do  Was z informacją, która  nie może  czekać.
Jedna z bliskich  mi artystek  robi kolejny  krok do przodu  w swoim rozwoju.

Basia  Giewont- the queen is only one.
" Debiuty  2022"

Zapewne  wiecie już  co chce powiedzieć. Basia stanie na deskach  opolskiego  amfiteatru.
Pokazując swój  utwór pt. "Nie bede."

Jeśli  spodziewacie  się  komercyjnego  hitu. Jesteście  w błędzie.
Basia w swoim debiucie, stawia na swojej  góralskie  pochodzenie. Dla mnie jest to duży  atut  tej piosenki. Piosenka jest tak bardzo Basi, że  chyba  bardziej  się już nie  da.
Magia  góralskiej gwary, stroju i samych  górskich  krajobrazów jest siłą  napędową tego utworu.
Dużym jej plusem jak dla mnie jest  też tekst.
Tekst jest po prostu  spójną  historią, nieszczęśliwy  miłości. Inaczej  podchodząc  do rzeczy. Piosenka jest o czymś, jest pełna. Nie jest kolejnym pustym utworem, który  zapomina się  tuż  po odsłuchaniu.
Wisienką  na torcie królowej  Basi jest po prostu  ona sama.
Basia  jaką  ty jesteś  zjawiskową  kobietą!!!
Czasem piękno kobiecości  i przyrody  jest  najlepszym teledyskiem  do utworu .
Tak właśnie  jest w przypadku Basi.
Nic  więcej  pisać  nie będę. Moje artystyczne  serce wypełnia  się  radością  i dumą.
Basiu  trzymam kciuki.
Wy oglądajcie Basię w Opolu już 18.06. Wysyłajcie sms-y.
Piosenki może  słuchać  już teraz, poniżej .




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk