"... Ważne by serce otworzyć, bo to brama do lepszych dróg."

 Cześć, dziś mam dla słowa refrenu piosenki rapera ESTE, którą wraz z nim wykonuje Dorota Szelągowska. 
Brzmi on tak:

"Tyle wyjmiesz ile włożysz,
Ile dasz tyle masz tu.
Ważne by serce otworzyć,
bo to brama do lepszych dróg."

Tak zgodzę się z tym, kto z Nas nie przerobił tego na własnej skórze? Ja na pewno.

Kiedy zrozumiałam, że ile dam z siebie. Tyle życie mi da. Mogę powiedzieć, że z racji choroby. Doświadczałam tego od początku od pierwszego dnia. Urodziłam się jako wcześniak. Włożyłam dużo walki w życie. Choć na początku czułam się pokrzywdzona bo chora. Dziś wiem, że takie podejście to absurd. Dziś po prostu cieszę się, że wygrałam walkę o życie.

Natomiast kiedy myślę o teraz i tu. Uświadamiam sobie ile swojej siły wkładam w pasje. Ja bardzo jestem zmęczona kiedy jestem w Warszawie. Jak bardzo mój organizm daje mi wówczas o sobie znać większym napięciem mięśni, czy bólem kręgosłupa. Mimo tego wiem, że warto. Dostaje za to mnóstwo pozytywnej energii, wsparcia, dobrych słów. Czuje się ważna i potrzebna.

Co jest do tego kluczem?

Otwarte serce na świat i ludzi. Wiem, że gdyby dalej była pozamykana w sobie. Zwyczajnie nie dałabym rady wyjść do ludzi, pokazywać, że człowiek na wózku również normalnie żyje.  Kiedy otworzyłam serce, naprawdę poczułam że idę lepszą drogą. Drogą, która pozwoli mi odkryć samą siebie. Drogą, która pokazała mi moją wartość.

Dziś wiem, że idę dobrą drogą...


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk