Kocham

 Cześć, dziś mam dla was pewne zdanie:

"Urodziłam się po to by kochać."

Jestem pewna, że każdy z nas urodził się po to by kochać ja również. Jestem co prawda w takim momencie życia gdzie nie mogę mówić o miłości do człowiek- mężczyzny.

Kiedyś jednak i takowa była kochałam bardzo kochałam. Dziś to już tylko sentyment i przyjaźń. Tak właśnie chce traktować tego mężczyznę. Bardzo chce w to wierzyć, choć czasem sama nie wiem jak nazwać nasze relacje.

Kochałam i dalej kocham rodziców. Miłości dziecka nić nie przerwie nawet śmierć.

Kocham pisanie, dlatego tworzę to miejsce.

Kocham muzykę dlatego tak dużo w tym miejscu opowiadań inspirowanych piosenkami.

Kocham dziennikarstwo, dlatego w tym miejscu pojawiają się wywiady. Czuje radochę kiedy mogę Wam pokazać kolejną rozmowę.

Kocham poznawać ludzi jestem ich zwyczajnie ciekawa. Dlatego też wywiady, bo dają mi możliwość poznania mojego rozmówcy. Często owocem wywiadów są fajne znajomości. Cieszę się, że niektóre z tych osób zostają w moim życiu. Wspierają mnie, dopingują, po prostu są,czytają bloga. Często rodzą się z tego przyjaźnie. Dziś nie wyobrażam sobie świata bez kilku moich rozmówców. Mam wrażenie, że znam ich od zawsze.

Kocham teatr- bo daje mi możliwość oderwania się od trosk. Tam świat jest inny lepszy, bardziej kolorowy. Kocham teatr, bo i dzięki niemu poznaje nowych ludzi. Zawieram ciekawe znajomości. Owocujące później wywiadami.

Kocham musical- łączy on muzykę i teatr. Pokazując często nie łatwe historię.

Kocham moich przyjaciół- bez nich nie byłabym sobą. Nie czułaby się jak zdrowy człowiek. Nie zrealizowałabym wielu marzeń. Nie odkrywałabym świata, nie poznałabym świata teatru. Nie czułabym się dobrze sama ze sobą. Czułaby się dziwna, dziwna bo nad wrażliwa. Nie tworzyłabym bloga. Przyjaciele są mi siłą i odwagą.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk