Jan Paweł II




  Jesteśmy w okresie Wielkiego Tygodnia. Dlatego przygotowałam dla Was szczególne słowa, szczególnego człowieka.

" Człowiek jest wart tyle ile sam zrobi dla drugiego człowieka."

Ojciec Święty

Jan Paweł II

Nie wiem ile ja jestem warta dla ludzi mi bliski. Serce podpowiada mi, że wiele, choć tak na prawdę wydaje mi się, że nie robię wiele.

Ja natomiast wiem ile zrobili dla mnie moi przyjaciele. Czuje ich troskę, czuje ich wsparcie. Doceniam ich obecność, dzięki nim mam siłę. Tak to oni dają mi siłe, to oni sprawiają, że dużo częściej się uśmiecham. Oni pomagają mi w czynnościach życia codziennego. Zdobywają ze mną świat, pomagają spełniać marzenia. Dzięki nim wszystko staje się się łatwiejsze. Oni swą obecnością, rozmową, uśmiechem. Pokazują mi, że jestem ważna, dzięki czemu czuje, że moje życie ma sens. Jest "pełne" po mimo braku mężczyzny u boku. Oni wierzą we mnie zawsze, nawet kiedy ja wątpię.

Ludzie ci będą ze mną na dobre i na złe.  Mam nadzieje, że więcej będzie dobrego, niżeli złego. Chce by więcej było tego dobrego niż złego. Zło nawet jeśli wystąpi nie boje się go.

Wiem, że razem ze wszystkim damy radę.

Dlatego moi przyjaciele są dla mnie największym darem jaki dostałam od życia. Ich obecność jest dla mnie bezcenna. Każda wspólna chwila jest jak "sztabka złota..."

CDN

***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk