" Żyj chwilą obecną, wspominaj przeszłość i nie lękaj się przyszłości."

Dobry wieczór, dziś jako lekturę do poduszki zostawiam Wam. Myśl o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Dobrego wieczoru.

 " Żyj chwilą obecną, wspominaj przeszłość i nie lękaj się przyszłości."

Powyższe słowa doskonale obrazują moje podejście do życia.

Żyje chwilą obecną chwila obecna dla mnie to przede wszystkim blog, wywiady. Wywiady to dla mnie olbrzymia możliwość rozwoju. Rozmowy to również możliwość poznania wielu ciekawych osób.

Wywiady to przede wszystkim olbrzymie poczucie spełnienia. Spełnienia jako dziennikarz, bycie dziennikarzem zawsze było moim niepełnionym marzeniem.

Mojej chwili obecnej nie wyobrażam sobie bez mojej pasji teatru, muzyki.  

Ważnym elementem tego co tu i teraz są moi przyjaciele. Oni dają mi motywacje wtedy kiedy jej potrzebuje. Oni są mi wsparciem wtedy kiedy wydaje mi się że nie dam rady.

Dzięki moim przyjaciołom moja chwila obecna nabiera kolorów, ma sens. Ja sama czuje się im potrzebna. Ich obecność dodaje mi siły do życia tą chwilą obecną.

Wspominam przeszłość- wspomnienia to dla mnie przede wszystkim mama. Wspominam też pobyt w "Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym." Tam wiele się nauczyłam, gdyby nie wywiady jakie tam przeprowadziłam. Nie było by tych teraźniejszych wywiadów.

Wspominam przeszłość, gdyż mam świadomość, że ma ona wpływ na chwile obecną. Gdyby nie mama nie było by mojej teraźniejszości. Nie było by mnie, natomiast gdyby nie ośrodek nie wiedziałabym ile potrafię. Nie czułabym się silną kobietą.

Moja przeszłość, którą wspominam to również spełnione marzenia. Marzenia które pozwoliły mi się poczuć jak zdrowy człowiek. Marzenia które nadały sens mojemu życiu. Najwyraźniej rysujące się marzenie: to pierwsze "Metro." Wraca ono do mnie często. Ważnym elementem wspomnień przeszłości jest też Zakopane. Tam poznałam człowieka, który na zawsze zostanie mi szczególnie bliski. Dzięki tej znajomości poznałam smak miłości.

Nie lękam się przyszłości- wiem, że na przyszłość nie mam wpływu. Nie mniej jednak nie lękam się jej, bo poznałam już życie w każdym jego aspekcie. Wierze w to, że Bóg tam na górze dam mi tyle jestem w stanie unieść.

Nie lękam się przyszłości bo wiem, że mam przyjciół na których mogę liczyć. Wiem, że dziele z nimi teraźniejszość. Czuje, że będę dzielić z nim przyszłość. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk