" Szczęście jest prawdziwe tylko wtedy, gdy dzielone jest z innymi."

Dzień dobry w czwartek,
dziś mam dla Was pewną myśl o szczęściu o jego dzieleniu i o tym kiedy jest prawdziwe. Miłej lektury i dobrego dnia.

" Szczęście jest prawdziwe tylko wtedy, gdy dzielone jest z innymi."

Święta racja, skąd to wiem? 

Życie mi to pokazało. Każdą chwile szczęcia dzieliłam z osobami mi bliskimi.  

Kiedy prowadziłam "Warsztaty dziennikarskie" była ze mną cudowna Pani Małgosia.  Ona była mi wsparcie i poczuciem bezpieczeństwa w niełatwych dla mnie, niekiedy nowych sytuacjach. Wiem, że gdyby nie ona nie poczułabym szczęścia związanego z prowadzeniem projektu unijnego.

Było to nie łatwe doświadczenia, było wiele stresu, zmęczenia. Jednak dziś po czasie pamiętam dumę, radość i szczęście.

Nie było by radości, dumy i szczęścia. Gdybym nie poznała Pani Małgosi. Nie mogła wszystkich tych uczuć dzielić właśnie z nią.

Kiedy jechałam na "Metro." 

Byłam bardzo szczęśliwa. Kiedy spełniało się moje marzenie. Była ze mną Agnieszka. Właśnie ona pozwoliła mi poczuć radość ze spełninego marzenia.

Kiedy szłam w stronę Morza po raz pierwszy w życiu. Były ze mną Aga, Asia i Marta. Ich wprcie to fizyczne jak i to psychiczne dodało mi sił, sprawiło że się nie podałam. Szczęście jakie dzieliśmy wówczas wspólnie jest nie do opisania.

Kiedy siedząc koło morza spojrzałam na twarze dziewczyn zobaczyłam szczęście i dumę. Pierwszy raz poczułam, że ktoś jest ze mnie dumny. Pozwoliłam sobię na dumę. Pierwszy raz w życiu widziałam też szczęscie. Prawdziwe i autentycze szczęscie. Cieszyłam się, że możemy dzielić to szczęście wspólnie.

Mam nadzieje, że powyższe sytuacje przekonały Was, że szczęście prawdziwe jest wówczs gdy jest dzielone.

Człowiek samotny tylko udaje, że jest szczęśliwy. Zakłada maskę, za którą chowa szamotność i nieszczęscie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk