Śmierć jest niczym

 Dziś chcę pokazać Wam słowa wierszu pod tytułem "Śmierć jest niczym. Kiedy pierwszy raz go czytałam dotarło do mnie, że faktycznie "Śmierć jest niczym.' 

Mama nadal jest, nadal nad mną czuwa, nadal mnie kocha.
Ja nadal jestem jej córką nadal kocham ją tak samo jak i nie mocniej.
Nadal jest dla mnie najważniejszą osobą na świecie, nadal jest moją mamą.
Nadal nazywam ją mamą, wymieniając jej imię uśmiecham się ciepło.

Często kiedy jest mi źle rozmawiam z nią zupełnie tak jakby była.
Tak jakby zaraz miała wyjść z kuchni, trzymając w ręku kubek z gorącą herbatą.
Dalej śmieje się z tego z czego i ona by się śmiała.
Kiedy rozmawiam z Bogiem, myślę właśnie o niej.
Prosząc Boga, by miał ją w swej opiece.

Życie jest tym czym było zawsze, dzień toczy się za dniem.
Wobec miłości dziecka do matki, matki do dziecka. Śmierć jest niczym.
Jej wątek nigdy nie zginie, mamy nie ma w polu widzenia.
Jest za to w sercu, wierze że jest bardzo blisko.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk