Ona i on bajka o jednej znajomości- ciąg dalszy

 Dobry wieczór,

Pamiętacie opowiadanie pt. " Ona i on bajka o jednej znajomości " Była to bajka o mojej wielkiej miłości. Kiedy tworzyłam ten tekst, czekałam na spotkanie z tym dla mnie wyjątkowym. Czekałam by poczuć się chwile szczęścia, szczęścia jakie mogę dostać tylko od niego.

Dziś chce wrócić do tej bajki. Wracam do niej ponieważ dostałam od niego te upragnione chwile szczęścia.

On znów był tylko dla mnie. 

Ja poczułam coś czego długo nie czułam. Nie mówię tu o miłości, jej płomień już wygasł. 

Poczułam, że mamy piękną przyjaźń. Przyjaźń, która przetrwała próbę czasu, próbę kilometrów. Taka przyjaźń częściej bywa bardziej wartościowa, niż miłość. Miłość się wypali, przyjaźń zostanie.

Poczułam, że mam wsparcie, w końcu od wielu lat nie musiałam być Jolą, która wszystko zniesie. Mogłam poczuć się kruchą kobietą, o którą on się zatroszczy. Mogłam po prostu się wyżalić. 

On był i po prostu słuchał, dając mi tym samym poczucie bezpieczeństwa.  Zapomniałam jak cudownym uczucie jest poczucie bezpieczeństwa. Zapomniałam jak cudowna jest jego troska o moją osobę.

Nigdy nie zapomnę jego cudownego dotyku.  Nigdy nie zapomnę jego zapachu. Kiedy mnie przytula czułam, że całe zło tego świata ginie.

Nie miałam pojęcia jak bardzo tęskniłam za jego dotykiem. Jak bardzo brakowało mi jego uśmiechu.

Był dokładnie taki jakim go zapamiętałam, czuł ciepły troskliwy. Znów był tylko dla mnie. Świat znów


na chwile stał się piękniejszy, bardziej wyrazisty, pięknie kolorowy. Nie zastanawiałam się nad tym co będzie. Liczyło się tylko ta chwila, liczyło się tylko to, że w jego oczach widziałam to co kiedyś. Widziałam cudowny obraz przyjaźni, która przetrwa i trwać będzie już zawsze.

Opowiadanie tym chce, po prostu powiedzieć Tobie Dziękuje za cudowne dziesięć lat. ( Dobra dobra dziewięć i pół 😉 ) Dziękuje, że nie posłałeś mnie do diabła. Choć wiem, że nie byłam łatwa. Dziękuje, że tak cudownie się uzupełniamy. Dziękuje za wspólne chwile, dziękuje że po prostu jesteś. Taki jaki jesteś. Chce byś był już zawsze.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk