Nie daj się- masz w sobie siłe

 Dziś znów kilka słów od mnie i muzyka. Muzyka tym razem od Artura Chamskiego. Utwór nosi tytuł "Nie daj się."

Ja się nie dałam i nie daje się cały czas. Cały czas działam, żyje na przekór chorobie i tym wszystkim, którzy nie do końca dobrze mi życzą. 

Nie zawsze tak było, kiedyś myślałam, że będę ostatnia, że będę obok inny, przecież się różnie- mam wózek. Myślałam, że dostałam dużo więcej złego niżeli


dam radę unieść. Nie wierzyłam, że mam siłe, by to zmienić. Nie walczyłam o swój czas. Nie walczyłam o siebie. Mój świat się rozsypywał.

Poddałam chwili dokładnie wtedy kiedy pierwszy raz pojechałam samodzielnie do Warszawy.

Wówczas zaczęłam nowe życie, nowy strat. Zrozumiałam, że już dość starego życia, starej Joli.

Odkryłam swój nowy cel, odkryłam siebie w sztuce, pisaniu i teatrze. Dziś nie czuje się ostatnia. Dziś czuje się pierwsza, czuje się wygranym. Wygrałam swoje życie. Wiem, że mam w sobie siłe. Siła ta pozwala mi nie tylko marzyć o normalnym życiu, ale normalnie żyć.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk