Mamo kochana Mamo. Aniołom szepnij to

 Mamo Kochana Mamo.
Ile ja bym dała by widzieć ciebie znów,
Mamo kochana Mamo.

Mamo kochana mamo,
Tyle nie wypowiedzianych mam w głowie słów.
Mamo kochana mamo.

Mamo kochana Mamo,
Tak dużo mogłam dać Ci słów.
Mamo kochana Mamo,

Mamo kochana Mamo.
Dawałaś mi ile się da,
Mamo Kochana Mamo.

Mamo, kochana Mamo,
Lecz za mało dałaś nam szans.
Mamo Kochana Mamo,

Mamo Kochana Mamo.
Co mi tutaj po tym że będę Ciebie chcieć,
Mamo kochana Mamo.

Mamo kochana Mamo,
Może niebo chciało Cię bliżej mieć
Mamo Kochana Mamo.

Mamo kochana Mamo,
Teraz zimno zimno bez Ciebie tu.
Mamo kochana Mamo,

Mamo kochana Mamo.
Ja będę czekać,
Mamo kochana Mamo.

Mamo kochana mamo ,
Nie bój nie, nie bój nie.
Mamo kochana Mamo,

Mamo Kochana Mamo.
Ja będę wołać wołać Cię,
Mamo Kochana Mamo.

Mamo kochana Mamo,
Ja będę prosić by jeszcze raz zobaczyć Twoją twarz.
Mamo kochana Mamo.

Mamo Kochana mamo,
Już jest po, więc Aniołom szepnij to.
Mamo Kochana Mamo,

Mamo kochana Mamo.
że tęskni ktoś za dotykiem Twoich rąk,
Mamo kochana Mamo.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk