Bez Ciebie Muzyko

 Drodzy dziś za pomocą pewnej piosenki. Opowiem Wam jak ważna w moim życiu jest muzyka.

Muzyka to ona w samym centrum mojej  duszy.
 Daje nieukojenie niespokojnym dłonią.
Ona pokazuje mi jak ułożyć mam każdą z planet mojego życia.
Pozwala nazwać nienazwane jeszcze zakamarki mojej nie łatwej osobowości.
Muzyka to dzięki niej wszystko smakuje, wszystko ma sens.
Szkoda mi bez niej dni.

Na chodnikach mojej osobiści zapach jej słów maluje nowe drogi.
 Choćby dziś mogę i chce iść z nią w nieznane.
 Dzięki niej jest mi lżej, to ona niesie mi niebo.
Nigdy nie zamyka drzwi.

Jeśli dziś nie będę sama to znaczy, że ona idzie w moją stronę.
Ja dla niej potrafię na bok rzucić cały świat.  
Ona znajduje odpowiedź na każdą moją troskę.
Chcę iść w jej stronę, bo szkoda mi bez niej chwil.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk