" Trzeba być szalonym, żeby być szczęśliwym."

 Dzień dobry wracam do Was po dłuższej przerwie niż planowałam.

Dziś mam dla Was opowiadanie związane z teatrem. Sztuka, którą się inspirowałam jest mi bardzo bliska. Jest to chyba jedyny spektakl, podczas którego żałuje, że nie mogę wstać na nogi, oklaskiwać na stojąco fantastyczny zespół tworzący tą sztukę, dać się ponieść fenomenalnej, ponadczasowej muzyce zespołu QUEEN.

" Trzeba być szalonym, żeby być szczęśliwym." Cytat ten pochodzi właśnie z "Rapsodii z demonem."

Ja się pod tym podpisuje to zdecydowanie jestem ja. Daleko mi do spokojnej osóbki, lubię kiedy się coś dzieje. Nie lubię rutyny- ona mnie zabija. Lubię zdobywać świat, cieszę się że mam taką możliwość.
Moja szalona dusza pozwala mi zapomnieć o wózku. Sprawi, że czuje się zdrowa- wiem że taka jestem.

Kiedyś myślałam, że moim demonem będzie mój wózek. Myślałam, że moje ograniczenia zdominują mój świat.
Kiedyś myślałam, że jedynym światem w jakim będę czuła się bezpiecznie będzie środowisko niepełnosprawnych.

Moją przestrzenią do życia będą cztery ściany.
Jednak zawsze był we mnie coś co sprawiało, że chciałam czegoś innego. Chciałam własnego świata, chciałam własnej rzeczywistości.

Chciałam po mimo ograniczeń pasować do obu światów.
Dziś wiem, że czynnikiem, który nieustannie pchał mnie w stronę świata zdrowych. Była i jest moja szalona dusza. Szalona i szczęśliwa część mojej osobowości.

Dopuściłam do głosu tą "szaloną szczęśliwą Jolkę." Rezultat tego jest taki, że dziś lepiej odnajduje się w świecie zdrowych. Zrozumiałam, że mój dom, to nie cztery ściany a Warszawa.

Tam czuje się królową własnego życia. Tam mam świat do którego pasuje...

Dziś chcę podziękować wszystkim tym, którzy mnie  wspierają. Dziękuje wszystkim ludziom, którzy dają mi energię, są motywacją do życia. Swoją obecnością sprawiają, że czuje się tą szaloną Jolką. Dają mi do zrozumienia, że to jest mój świat, moja rzeczywistość. Sprawiają, że czuje się bezpiecznie. Nic nie daje człowiekowi takiego poczucia bezpieczeństwa, jak świadomość posiadania własnego miejsce na Ziemi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk