Niebieski Wehikuł czasu


 Dzień dobry,
zbliża się nie łatwy okres "Wszystkich Świętych." Działając trochę na przekór, postanowiłam dać Wam trochę pozytywnych emocji. Nie będzie moich myśli, ani ciężkich tematów. Będzie mała podróż w czasie i moja pierwsza przygoda z komediami autorstwa Michała Krawczyka.

Zaczynając od początku, dziś za pomocą słowa zabieram Was w czasoprzestrzeń. Pokaże Wam po raz kolejny miejsce do którego lubię wracać. Nie nie tym razem nie będzie to teatr.

Jak wiecie lubię wracać tam gdzie byłam. Tak, tak ja znów tam byłam. Znowu widziałam świat na niebiesko. Znów podglądałam jak " robi się" telewizja.Gdzie byłam już pewnie wiecie?

Tak dla formalności byłam w studiu programu "Twoja Twarz Brzmi Znajomo."

Bawiłam się świetnie, co widziałam postaram opowiedzieć się Wam w tym tekście.

Odcinek otworzyli brawurowo prowadzący show. Wcielając się w:Charles & Eddie. Było pięknie.

Jako pierwsza na scenę show wkroczyła Sanah. Tak tak ja widziałem młodą, uroczą i utalentowaną Sanah. Nie chcę być krytyczna i nie wypowiem się fachowo. Dla mnie jednak barwa delikatnie zdradzała, że za młoda popularną wokalistką kryję się zdolna aktorka. Najbardziej znana blondynka w Polsce Barbara Kurdej-Szatan.

Reasumując było uroczo.

Niczym za sprawą czarodziejskiej  różdżki znalazłam się w dżungli. W podróż tą zabrał mnie   Axl Rose zespół i Guns N’ Roses
Nie wierzyłam że to był Chris Cugowski. Chris'a tam nie było.

Boję się węży jednak "Anaconda. " Nicki Minaj. Nie jest straszna, Anaconda ta jest bardzo bardzo seksi. Taka właśnie była w tym występie Paulina Sykut- Jeżyna.
Tych pośladków długo nie zapomnę. Teledysk zdecydowanie przeznaczony dla widzów dorosłych.
Było gorąco.

Lionel Richie zdecydowanie śpiewał pięknie, byłam zachwycona. Pan Robert Janowski był jeden do jeden. Oczarował moje serce kupił moją duszę.
Było nostalgicznie.

Mówi się o " magii telewizji" ten program zdecydowanie ją ma.
Magicznie znalazłam się na koncercie zespołu " Milano." Poczułam się zachęcona do tańca a nawet śpiewania.
"Bara bara bara riki tiki tak jeśli masz ochotę daj mi jakiś znak."Kasia Łaska była stu procentowym Bohdanem Borowskim. Rola i postać skrojona na miarę. Zdecydowanie na wokalu się nie znam. Słyszałam barwę na której się wychowałam.

Gipsy Kings to nie był gips. Zdecydowanie było Bamboleo.
Adam Zdrójkowski zabrał mnie swym śpiewem do ciepłych krajów. Gitara której się bał była piękna . Barwa głosu dźwięczy mi w głowie do dziś.
Adaś tak zdecydowanie jesteś kosmitą. Ja się cieszę, że nim jesteś.

Kolejna ciepła podróż na słoneczną Jamajkę.
Sun of Jamaica, utwór: Goombay Dance Band. Wykonała Klara Williams. Ja znowu nie wierzyłam w to co widzę. Klara zdecydowanie się odpaliła!!!

Szybki powrót do Polski.
Piosenka "Ławka" Olek Klepacz i Formacja Nieżywych Schabów. Zadanie karkołomne jak dla mnie. Sprawdziła się zasada mnie znaczy więcej.

Tomek Ciachorowski nie miał się za czym schować. Dał radę jest Aktorem przez duże A. Brawo!!!

Odcinek trzeci piętnastej edycji programu"Twoja Twarz Brzmi Znajomo." W rockowym stylu wygrał Chris Cugowski. Był okropnie rewelacyjny i wygrana jak najbardziej mu się należała.

Ja tam byłam i to widziałam. Długo tego nie zapomnę. Mówi się że do trzech raz sztuka. Był to mój trzeci raz w studio programu " Twoja Twarz Brzmi Znajomo." Trzeci i na pewno nie ostatni.

Ja tam jeszcze wrócę tak szybko jak będzie to możliwe.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk