"Nagrodę Publiczności" w konkursie "Debiutów" " 58 Krajowego Festiwalu Piosenki" w Opolu.

Foto : koncert Janek Traczyk
 w klubie
 Bardzo bardzo w Warszawie,
lipiec 2021r

 Dziś gdy otworzyłam oczy, nadal tliła się resztka nocy. Znów pierwsze myśl były o tym co wydarzyło się wczoraj. Pytanie czy to jest jawą czy snem?

Dziś nie nie trzeba ukrywać smutku w szarym tłumie. Dziś brakuje mi słów by wykrzyczeć całą radość. Dziś serce pęka na pół z dumy, radości i szczęścia.

Janek znowu zaśpiewał, znowu błyszczał odbierając "Nagrodę Publiczności" w konkursie "Debiutów" 
" 58 Krajowego Festiwalu Piosenki" w Opolu.

Dziś jeszcze bardziej czuje i widzę wszystko tak jak by muzyka Janka była ze mną od lat. Mam wrażenie jakbym znała ją całe życie.
Oczu Janka pełnych radości i szczęścia nigdy nie będę miała dosyć.

Janku poza Twoim śpiewaniem nie chce nic już więcej. 
Wierz mi, zawsze byłam, nadal jestem.
Gdy zawołasz, rzucę wszystko by być.
Mam nadzieje,
 że wiesze iż słucham każdego 
wyśpiewanego słowa?
Musisz wierzyć mi na słowo.
Dziś nawet zwykły  błękit nieba jest niezwykły.

Dziękuje i Gratuluje💙💙💙


💙💙💙

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk