" Winylowy" zapis przyjaźni

 Dzień dobry w pogodną sobotę. Dziś też mam dla Was słowo od mnie z dodatkiem nutek od Janka Traczyka.

Osiemnastego maja Janek pokazał światu swój nowy singiel "Winylowy." Dla mnie ta piosenka jest takim  muzycznym podsumowaniem mojej przyjaźni z pewną kobietą.

Kobieta ta kilka lat temu  zawołała do mnie "chodźmy stąd nowy świat otworem stoi." Wyjdź do niego przecież możesz. Ja Ci pomogę, będę przy Tobie, zawsze.

Choć bardzo się bałam i nie wierzyłam w siebie wcale. Bardzo chciałam odkryć ten nowy lepszy świat. Chciałam by ta młoda kobieta pokazała mi teatr, który ta dobrze zna. Bałam się żyć, ale bardzo chciałam gnać.

Bez wahania chwyciłam dłoń młodej kobiety. Zostawiłam za sobą stosy przeczytanych książek. Popłynęłam nurtem rzeki- rzeki swoich marzeń. Nie sięgam stopami dna- mimo to nie boje się wcale. Ufam jej- wierze w to, że we dwie damy radę. 

Czas ten na pewno zmienił mnie. Nie śpiewam już rozważnie, śpiewam głośno wyraźnie. Zrozumiałam, że świat, który mnie otacza w sumie piękny jest.

Dziś wiem, że my to teatr, który obie dobrze znamy i kochamy.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk