Blisko Ciebie Mamo

 Dobry wieczór,

dziś na osłodę porażki polskiej reprezentacji na Euro 2020. Zostawiam Wam piękny wzruszający duet Magdy Steczkowskiej i jej córki Zosi Królik.

Kiedy usłyszałam tą piosenkę.
Świat się na chwilę zatrzymał. Ja znowu cofnęłam się do czasu kiedy byłam małą Jolą. Poczułam ciepło mamy, poczułam jak chciała mnie chronić. Przypomniało mi się jak chciała mi dać cały świat na dłoni. Przypomniało mi się jak bardzo czułam się bezpieczna kiedy była blisko mnie.

Czasem chciałaby, by było tak dalej. Chciałabym, by jej obecność nie była tylko wspomnieniem noszonym w sercu.

Niestety Bóg zwołał Ciebie mamo, a świat mnie. Cieszę się, że dałaś mi życie. Dziękuje, że byłaś ze mną dziewięć lat.

 Dziś żyje jak chcę idę w świat bez Ciebie. Tak chciał los...Mam nadzieje, że jesteś ze mnie dumna.

Pamiętaj mamusiu Ty zawsze jesteś blisko mnie w sercu noszę Cię.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk