Piosenki, które zmieniły moje życie

 Kochani, ten tydzień będzie tygodnie ważnych dla mnie dźwięków i cudownych ludzi. Tyle słowem wstępu, zapraszam do lektury.

Ostatnio słuchałam wywiadu w ramach audycji "Piosenki które zmieniły moje życie." Dziś ja Wam pokaże trzy utwory, które znacząco zmieniły moje życie. 

,
,Chciałbym to być ja" dzięki tej piosence, zaczęłam zgłębiać twórczość Janka. Czas pokazała, że to " zgłębienie" dało piękne owoce. Odkryłam na nowo swój gust muzyczny, poznałam wspaniałych ludzi. Odkryłam swoją największą miłość- teatr.
Janek Dzięki chłopaku. Jedną piosenką zmieniłeś mój świat.

***

" A ja nie" musical  Metro"- to dalszy ciąg zmian w moim życiu.  Piosenka " pierwszych razy." Pierwsze wypowiedziane na głos marzenie. Pierwsze spełnione marzenie. Pierwsze spotkanie z Jankiem, pierwsze spotkanie z Aga. Pierwsza czysta autentyczna radość, pierwsza czysta autentyczna duma. Pierwsza wizyta w teatrze " Studio Buffo." Pierwsze wielkie podekscytowanie, pierwszy musical jaki widziałam. Pierwszy musical, który pokochałam. Musical i piosenka, która dała mi nadzieje na to, że będzie inaczej.


***


"Lubię wracać tam gdzie byłem już." Piosenka, która jest obecna w moim życiu praktycznie od zawsze. Piosenka do której ja musiałam dojrzeć. Dojrzałam słuchając jej w Restauracji Buffo. Uderzyła mnie ona swoim przekazem. Pozwoliła zrozumieć, że ja też mam takie miejsce do którego lubie wracać. Miejscem tym jest właśnie teatr " Studio Buffo i Restauracja Buffo."
Wracam tam, bo tam czuje się jak w domu. Zapominam o troskach, ładuje akumulatory. Wracam tam dla bliskich mi osób, ukochanych dźwięków. Wracam dla samej siebie.
Ps. Jerzy dziękuje, chyba nie muszę mówić za co...

Słowem końca dodam jeszcze tylko,
że utworów mi bliskich jest dużo, dużo więcej. 
Wybór padł właśnie na te trzy,
ponieważ je noszę zawsze
w 💗💗💗






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk