Lot na lotni

 Dzień Dobry kochani.

Dziś mam dla Was piosenkę, która dla mnie jest " odbiciem" mojego ukochanego miasta. Tam czuje się szczęśliwa, dlatego historia ta nie będzie długa. Mam nadzieje, że mimo to poczujecie moje emocje. Moją miłość do tego miasta.

Jest takie miasto, gdzie czuję się jak na lotni.
Tam śmieję się do mych marzeń,
Tam nie stoję mocno na ziemi.
Tylko z głowa w chmurach błądzę,

Tam na wszystko znajdę sposób.
Czuję, że żyje idę własną drogą, 
 Uciekam do ludzi mi bliskich od swojego szarego życia,
Które donikąd zdaję się gnać.

Tam asem gram,
Kuszę los z dala widząc jak na dłoni kolejne marzenie.
Tam na lotni zawieszona gonię marzenie, by w pamięć zamienić je, 
Tam na lotni zawieszona jestem po prostu szczęśliwa."




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk