Szanuje Ciebie szanuj mnie

 Dzień dobry w słoneczny podziałek,

Kochani dziś temat nie łatwy.

Czasy mamy jakie mamy. Nie jest łatwo ja wręcz czuje, że przedłużająca się pandemia budzi coraz więcej zła.

Być może jestem niepoprawna. Nie liczyłam na idealny świat bez zła. Jednak gdzieś w głębi duszy liczyłam na to, że upływ czasu pozwoli nam zaakceptować sytuacje. Innymi słowy myślałam, że nauczymy się żyć z covidem.


Tymczasem znów słyszę, że najsilniejsze zło. Kieruje się tam gdzie powinna być wdzięczność, gdzie powinien być podziw, gdzie powinna być duma. Tam znów wylewa się fala błota i hejtu.

Czemu hejtuje się medyków, skąd agresja słowna, skąd rękoczyny. Pytam dlaczego?
Dlatego, że codziennie zakładają kombinezony by ratować steki istnień?
Dlatego, że ryzykują dla nas własnym zdrowiem?
Dlatego, że starają się zapewnić opiekę chory?.
Dlatego, że od ponad roku pracują dużo więcej niż powinni?
Dlatego, że po prostu po ludzku czasem są bezsilni wobec szalejącej zarazy?
Dlaczego nie widzimy ile dobra codziennie czynią?

Pytam się dlaczego nie potrafimy powiedzieć DZIĘKUJE, wyrazić wdzięczności za to co robią?
Pytam dlaczego wymagamy by szanowali Nas pacjentów? 

My sami nie szanujemy medyków, ani ich pracy.
Uważamy że wszystko co robią Nam pacjentom się należy.

Spojrzmy na medyków jak na ludzi, którym należny jest szacunek.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk