Mój idol to ja...

 Cześć dziś mam dla Was krótki wniosek. Nawiązujący krótko do słowa fan.

Jest na świecie osobą, która jest moim idolem. Ja jestem jej fanem, osobą tą jestem ja sama. 

Tak kochani należy być swoim największym fanem. Tak kochani należy być swoim własnym idolem.

Siebie należy wspierać, siebie należy podziwiać, siebie należy stawiać na piedestał. Oczywiście wszystko w granicach, zdrowego egoizmu.

Nie bądźmy egoistami,ale pamiętajmy o sobie. Dlaczego tak uważam?

Życia za mnie nikt nie przeżyje. Nikt nie podejmie za mnie ważnych decyzji. Nikt nie podejmie za mnie ryzyka. Dostanę od życia, tyle ile wezmę sama. Nikt nie wie, co czuje i jak czuje. Żyj tak, by czuć że jestem szczęśliwa. Nikt nie da mi tyle szczęścia, ile ja dam go sobie sama.

Dlatego ja sobie i dla siebie muszę być największym wsparcie. Ja jestem centrum swojego świata. Nikt inny...

Dlatego ja żyje tak, by pamiętać o sobie. Wiem, że dzięki temu będę miała co wspominać na starość. Wiem, że będę szczęśliwa,  również w jesieni mojego życia.

Komentarze

  1. Witaj Jolu. Chciałbym Ci coś uświadomić. Czytając ten post ma się wrażenie, że kreujesz się na osobę, którą nie jesteś. Mianowicie lansujesz się w mediach, ewidentnie wpadłaś w
    " narcyzm", o ile wiesz co to znaczy. Jeśli już piszesz, to przydałoby się, żebyś umiała to robić. A nie tylko wstawiać wyrazy, których znaczenia nie znasz, bo często nie pasują do całości postu. Powinnaś korzystać z programu poprawiającego błędy i składnię zdań. Chyba robisz to po to, aby czuć się lepszą, i by ludzie Cię wychwalali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko Twoje zdanie. Masz do niego prawo, robię błędy owszem zdarza mi się to. Mam stwierdzoną dysleksję. Bloga piszę dla przyjemności. Nie dla wychwalania mnie przez ludzi nie dla lansu. Nie jestem narcyzem jak sugerujesz. Postem który jest powyżej chciałam zasugerować, że w końcu poczułam, że mam kontrolę nad swoim życiem i dobrze mi z tym. Zanim wyrobisz sobie zdanie na mój temat, zachęcam do kontaktu ze mną. Nie potrzebuje czuć się lepiej jak sugerujesz, bo to co mam sprawia, że czuje się dobrze.
      Jeśli coś się Tobie nie podoba. Nie musisz czytać mojego bloga. Zanim wstawisz kolejny taki komentarz. Polecam odwagę, nie rób tego anonimowo, podpisz się. Pozdrawiam " Narcyzm" Jola M..

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk