Krótko na temat Rozmówki z...

 Cześć,

Ten tydzień poświęcimy wywiadom. Dziś pokaże Wam wywiad który bardzo mnie zainspirował, wzruszył i zaskoczył.
Mowa o wywiadzie, którego Janek udzielił z cyklu " Rozmówka z..."  Zostawiam Wam link, teraz pozwólcie, że powiem coś krótko nt. tej "Rozmówki z..."



Kolejny wywiad, wydawało by się, że widziałam już ich mnóstwo. Słuchając tego wywiadu, zobaczyłam Janka pewnego siebie. Zobaczyłam przed wszystkim wokalistę przez duże "W." Wiedziałam, że Janek jest pewny swoich rzeczy. Widziałam, że jest dumny z tego co zrobił. Jednocześnie widziałam luz, wywiad jest bardzo treściwy, jest też nieco inny. Niżeli wywiady, które widziałam/ czytałam.

Przejdźmy do samej treści rozmowy. Wielki ukłon w strone Janka za to, że nie narzuca nam interpretacji swoich utworów. Zostawia nam margines. Dzięki temu ja osobiście nie trzymam się sztywnie jednego "obrazu"słuchając płyty. Mogę odkrywać płytę za każym razem inaczej.

Zgadzam się z Jankiem, jeżli chodzi o tworzenie. Ja też czuje, że idę do przodu. Kompletnie nie podobają mi się moje dawne teksty. Czytając je myślę jak ja to mogłam napisać? Zgadzam się również z twierdzeniem, że nie ma się dystansu do tego co się tworzy. Zgadzam się z tym, że proces twórczy jest bardzi czynny. Ja też często miele swoje opowiadania.  Niekiedy proces pisania trwa u mnie kilka tygodni.

Dziękuje Jankowi, że nie powiedział "napisałem te teksty żeby czegoś Was nauczyć." Jest to dla mnie kolejny margines luz. Dzięki temu nie szukam na siłę Janka w danej piosence. Natomiast często gęsto szukam w nich siebie. Często siebie w nich znajduje. Jest to dla mnie wielka przyjemność.

Tak ja słucham tekstów i dziękuje Jankowi, że jego tekstów da się słuchać. Dzięki temu dla mnie album jest po prostu "pełen." Nie przesadziłeś z niczym Janku. Lubie słuchać tekstów i bardzo doceniam to, że Twoje teksty na to pozwalają.

Kiedy słucham tej płyty mogę sobie pozwolić na pokazanie swojej wrażliwości. Znika Jolka silna twarda. Pojawia się ta wrażliwa.

Lubię Twój problem z bycie spełnionym. Idź dalej, fajnie obserwuje się Twój rozwój. Jednak proszę pamiętaj o odpoczynku.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk