Kontra Stereotyp

 Jeden z Artystów dla mnie ważnych stworzył utwór. Piosenka ta dotyczy hejtu jaki wylał się na środowisko artystyczne po ogłoszeniu pierwszego lockdown'u. 

Mowa o utworzę " Kontra Hejt" którego twórcą i wykonawcą jest Jerzy Grzechnik.



Ja nie padła ofiarą hejtu. Natomiast niejednokrotnie padłam ofiarą stereotypów dotyczących osób niepełnosprawnych. Kiedyś myślałam że te opinię są jedynymi słusznymi. Myślałam że faktycznie " jestem biedną niepełnosprawną dziewczynką"

Kiedy zrozumiałam że jest to tylko stereotyp. Kiedy zrozumiałam, że otoczenie mi podobne próbuje wrzucić mnie w wór z garścią kompleksów.  Wtedy kiedy odkryłam moją pasję. Wówczas zrozumiałam że różnie się od typowych ludzi niepełnosprawnych .Choć oni wszyscy patrzą na mnie. Chcąc resztki rozumu mi z głowy wykruszyć. Zamrozić mózg, sprawdź że stracę poczucie własnej wartości. Pokroić mnie na stole.

Ja wiem że na to nie pozwolę. Ja wiem że nie będę zważać na ten tłum. Ja będę bronić samej siebie. Będę żyć , będę głośniej się śmiać niech słuchają!!! Będę ponad przeciętna, będę ponad te stereotypy!!! Niech siłą w dół mnie zrównują, ja się nie dam!!! Będę dochodzić do swojego!!! Niech mnie gnębią!!!Proszę bardzo jestem na to gotowa. Będę inna, choćby miała dostać w zęby. Skąd mam na to siłę?

Myślę że z mojego świata. Świata artystycznego, do którego pasuje. Jest to świat ludzi ponad przeciętnych głośno się śmiejących. Jest to świat broniący słabszego. Jest świat ludzi idących po swoje. Tam uczciwość i głupota nie są na równi. Tam ludzie mają otwarte serca. Tam ludzie nie tracą wyczucia, pokazują wrażliwość. Zupełnie tak jak ja.

Dzięki nim wiem, że jest Nas więcej. Tam myśli mają rozmaite  barwy. Głosy brzmią w wielu oktawach

Dlatego ja nie hejtuje a wspieram. Ja po prostu czuję że tam pasuję.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk