Wierszem pisane, zdjęciem ilustrowane

 Dzień dobry mamy piątek.
Dlatego ja dziś mam dla Was wierszyk. Wierszyk takie trochę pół żartem pół serio. Mam nadzieje, że przed Wami fajny weekend.

Lubię wracać tam gdzie bałam.

Tęsknię za ludźmi których poznałam już,
Lubię wracać tam gdzie byłam już.
Kocham to miasto.

Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Teatru próg przekroczyć znów.
Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Kocham to miasto.

Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Znajomym Metrem podróżować beztrosko znów.
Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Kocham to miasto.

Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Restauracji wnętrza odwiedzić znów.
Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Kochana to miasto.


Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Usłyszeć głos sercu dobrze znany.
Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Kocham to miasto.

Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Tatarem zajadać się,
Lubię wracać tam gdzie byłam już.
Kocham to miasto.

Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Wina domowego odkryć dobry smak.
Lubię wracać tam gdzie byłam już,
Kocham to miasto.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk