" Magia świąt"

 Dobry wieczór, 

dziś zostawię Wam  muzyczną lekturę. Wprowadzimy już zapach świąt. Pomoże mi w tym Janek.


Tak, tak ubrałam świąteczną piosenkę Janka w swoją historię. Życzę Wam miłej lektury, choć historia nie jest łatwa.

Wczoraj premierę miała świąteczna piosenka Janka " Magia świąt."Piosenka jest cudna jest świąteczna. Jednocześnie jest również bardzo bardzo Jankowa.Czuć tą piękną artystyczną i romantyczną duszę.

Mojej osobie ten utwór przypomniał, co jest ważne.

Ważne są relacje międzyludzkie.

Kiedy słucham tej piosenki pierwszy raz.  Ujrzałam relacje, którą zepsuł zimnych słów wzór. Najbardziej boli świadomość tego, że tej relacji nie da się już naprawić. Zbyt wielki lodowy mur wyrósł między nimi. Zbyt wiele chłodu dzieli nas dziś. Już nie ogrzeje się w blasku naszej przyjaźni.

Zabrakło zwykłej szczerej rozmowy oko w oko.

Wczoraj kiedy słucham tej piosenki. W obrażałam sobie tą rozmowę. Słyszałam co mu mówię. Widziałam jak on mnie słucha. Widziałam jak stara się zrozumieć. Widziałam jak " Magia świąt" czyni cud. Widziałam jak lodowy mur pęka. Chłód znika, blask przyjaźni powraca.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk