Mgła nad moim życiem



 Dzień dobry dziś  znów muzycznie.

Opowiem Wam co czuje za pośrednictwem piosenki "Mgła nad Warszawą." Zespołu Varius Manx. Dokładniej rzecz biorąc zrobię to za pośrednictwem pięknego coveru, który niedawno popełniła utalentowana Dominika Hoffman.

..

Czuje dokładnie, że koronawirus przykrył cały mój świat wielką mgłą. Koronawirus wymazał gumką całe moje dotychczasowe życie. Znów nie mogę popłynąć tam, gdzie chcę. Nie słyszę siebie, czuje że jestem tylko nazwą. Czuje się jak zlepek anonimowych cyfr.
Boli mnie dusza, która przepełniona jest tęsknotą za sztuką, za ukochanym miastem. Koronawirus nie pytał zabrał mi moją miłość. Czuje się strasznie, przerasta mnie ta sytuacja.

...

Dziś moim największym marzeniem jest popłynąć, gdzie bardzo, bardzo chce być. Wiem, że w tym mieście ponownie usłyszę siebie. Nie będę już tylko zlepkiem paru cyfr. Nie będę już tylko nazwą. 
Marzę o tym by znów napić się warszawskiego deszczu. Przytulić się do warszawskiego drzewa

Chcę, żeby przyszedł już kres tej wirusowej mgły. Ona będzie piękna oddalając się. Jej kres będzie początkiem mojego (nowego) starego świata. Będę piła deszcz i przytulała się do drzew.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk