Mama najważniejsza na świecie

 Dziś krótko o tym jak ważną osobom jest każda mama. Jak ważna była moja mama.

" Mama to jest taka osoba, która może zastąpić każdego, ale
nikt nie może zastąpić jej"

Zdanie to jest prawdziwe. 

Ja oczywiście bardzo, bardzo doceniam moją siostrę. Doceniam to co dla mnie zrobiła. Doceniam na jaką osobę mnie wychowała. Nie skromnie powiem, że zrobiła kawał dobrej roboty.

Choć starała się, żebym nie odczuła braku mamy. Tak wielkiej straty i traumy nie da się nie czuć. Mamy po prostu nie da się zastąpić. Matka to cały świat dziecka, dziecku się wydaje, że mama będzie zawsze. Mama jest przecież nieśmiertelna. Mama ma super moce, jak każda mama.

Ja byłam na tyle mała, że nic nie czułam. Tak mi się wydawało do momentu pogrzebu. Pustkę i ból jaki poczułam na pogrzebie czuje do dziś. Raz mniej, raz bardziej. Jednak to czuje i wiem, że czuć będę już zawsze. 

Czuje bo tęsknie, tęsknie bo wiem że mamę miałam tylko jedną. Ona mogła mi zastąpić świat. Świat nie zastąpi mi jej. Taka kolej rzeczy.

Wam dziś jeszcze krótko powiem KOCHACIE SWOJE MAMY.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk