Ja byłam, Nadal jestem, będę zawsze

 Dzień dobry,

Dziś kilka słów o trzecim singlu promującym debiutancki krążek. Zdolnego pracowitego Janka Traczyka. Utwór pod tytułem " Nadal jestem. " Premierę miał dwudziestego listopada. Premiera płyty "Nadal jestem" obędzie się w najbliższy piątek tj. (27.11.2020r.)

Oh, jak ja czekałam na tą płytę. Jestem bardzo dumna z Janka, że się nie poddał spełnił swoje marzenie.

Tyle krótkiej zapowiedzi. Teraz już konkretnie o piosnce " Nadal jestem."

Janek znowu trochę wyśpiewał moje marzenia. Trochę śpiewał niejako rysując moją rzeczywistość.

Każda kobieta marzy o ty, by mężczyzna był w niej bezgranicznie, bezwarunkowo zakochany. Marzy by być słuchaną przez swojego mężczyznę. Marzy by mężczyzna miał wrażenie, że znają całe życie. Marzy by zasypiać z myślą o jego oczach. Marzy by po przebudzeniu każdego ranka myśleć właśnie o nim. Marzy by mężczyzna myślał o niej. Marzy by ją kochał. Nigdy nie miał dość jej oczu.

Ja również marze właśnie o tym...

Rzeczywistość natomiast to dla mnie druga zwrotka.

Cztery lata temu kiedy wybierałam się na "Metro." Traktowałam wszystko co się działo w ramach przygody, jednorazowej przygody.

Minęły lata, Jenek nadal jest, nadal śpiewa w mojej duszy. Ja nadal słucham każdego wyśpiewanego przez niego słowa. Nie wyobrażam sobie swojego życia, bez twórczości Janka.

Kiedy Janek " woła", że będzie grał koncert. Ja gotowa jestem rzucić wszystko by być. Słuchać każdego słowa, dzięki tym wyjazdom moje życie zaczęło " błyszczeć." Ja sama mam okazję by poczuć się pięknie. Mogę założyć sukienkę, zrobić makijaż. Nie wypada na koncert iść w dresie.
 ( Dobrze, dobrze przyznaje raz mi się to zdarzyło. Szczęście, że to było planetarium i było ciemną)

Teraz z perspektywy czasu, widzę to wszystko tak jakby muzyka Janka była ze mną od lat. Czuje, że znałam tą muzykę całe życie. Dziś wiem, że moje niebo bez muzyki Janka byłoby tak zwyczajnie błękitne. Dziś wiem, że nie chce nic więcej, prócz magicznej muzyki Janka.

Śpiewaj Janku,
ja byłam, nadal jestem i będę zawsze...



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk