Będę siłą

 Dziś muzycznie, lżej mam nadzieje że opowiadanie to doda Wam trochę siły.

Niedziela 29. listopada 2020 roku tego właśnie dni. Młoda zdolna Ala Tracz będzie reprezentować nasz kraj w konkursie " Eurowizji Junior." 
Piosenka I'll Be sanding "jest mi bliska.

Mnie życie  zraniło nie raz, ja jednak zawsze byłam siłą. Głęboko we mnie płonęła nadzieja. Uzupełniając każdy nawet najgorszy dzień. Wstawałam dosłownie i w przenośni. Byłam i jestem siłą, chciałam więcej i więcej. Każdego dnia pamiętałam, że marzenia mają moc. Trzeba tylko wierzyć, że wszystko możliwe jest i że wszystko ma sens.

Ja wierzyłam i wierzę, byłam i będę siłą. Urzeczywistniłam swoje sny, marzenia. One sprawiły, że przestałam bać się krętych dróg, szłam pod prąd 
Warto się nie podawać. Warto chcieć więcej, trzeba chcieć więcej. Warto żyć marzeniem swym, warto być siłą. Każdego dnia nie poddawać się a dzielnie wstawać. Wstawać, po to by iść przez życie. Nawet gdy jego drogi są kręte. Idź
pod prąd nie bój się.

Proszę bądź siłą, nie zapominaj że wszystko w życiu ma swój sens.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk