Podróż w czasie- szczęściem pokonuje ból i żal

 Dzień dobry kochani.

Pozwólcie mi na słowo wstępu. Trochę mnie tu nie było, bałagan w głowie duszy i sercu. Tak przyznaje uciekłam. Nie uciekłam przed Wami. Uciekłam przed myślami, bólem i żalem. Uciekłam też trochę przed swoim sumieniem, uciekłam też trochę przed poczuciem winny, Wiem to nie mądre, wiem to niedojrzałe.
Musiałam odpocząć, nabrać dystansu, pozbyć się wszystkich złych emocji.

Zanim jednak pozwolę sobie wrócić do Was na dobre. Mam nadzieje z nową energią. Muszę użyć klawiatury jako wehikułu czasu.
Zrobię to z dwóch powodów: szkoda mi pracy jaka powstała wcześniej. Chce być feir wobec Was. Dlatego do końca tego tygodnia pokaże Wam dwa posty stworzone wcześniej. Zapraszam do lektury pierwszego.


Wiecie już nie tylko piszę bloga. Ja też blogi czytuje. Robie to przeważnie w celu szukania inspiracji. Nie ukrawam, że ludzkie emocje to kopania inspiracji.

Przeglądając jednego z moich ulubionych blogów znalazłam poniższą myśl:

„Szczęście to coś, co daje nam siłę do życia
i do przezwyciężania trudności
każdego dnia od nowa”

Teraz, gdy moje samopoczucie nie jest najlepsze. Patrzę na te słowa z nadzieją, że moje szczęście wróci. Da mi siłę żeby pokonać moje chwilowe demony. Wierzę, że to co gorszę to szybko minie. Mam nadzieje że każdego dnia żal i ból będzie mniejszy. Wygrywać zacznie szczęście.

Nie mam pojęcia skąd biorę to myślenie. Optymizm zawsze się we mnie tli. Pewnie stąd to myślenie.

Nie mam pojęcia co mogę jeszcze tutaj dodać. Chyba tylko to, że liczę na to że weekend spędzony w Warszawie. Wizyta w teatrze, spotkania z bliskim mi ludźmi. Sprawią że zacznę zapominać, bo poczuje szczęście.

Każdego dnia, żeby nie myśleć, nie czuć bólu i żalu. Skupiam uwagę na czymś co pozwala mi czuć się szczęśliwą. Teraz jest to singiel Janka, jego nadchodząca płyta. Nie mogę doczekać się tego wydawnictwa. Czekam na piosenki, czekam na emocje. Czuje, że będzie pięknie.

Dalej też żyje udziałem Janka w 57 KFPP w Opolu. Emocję dalej są we mnie żywe. Właśnie te emocje wywołują na mej twarzy uśmiech. Dają poczucie szczęścia. Jak głosi powyższa myśl to szczęście każdego dnia. Pozwala mi być silną, pokonywać, żal i ból. Każdego dnia od nowa.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk