Łączy Nas miłość do muzyki

Dzień dobry,
kochani krótko słowem wstępu. Opowiadanie to powstało wczoraj.

Dziś Janek zrobił koncert- live piosenek, które nie znajdą się na płycie.
Wiecie co Wam powiem. Dziś wyjątkowo odczułam znacznie słów:

,,Jak człowiek pozna smak  obcowania z muzyką.
 Później pozna ludzi którzy czują podobnie,
no to nie ma wyjścia idzie się dalej razem"

Tak dokładnie dziś to czułam. Wiedziałam że jesteśmy razem z Jankiem. Wiedziałam że czujemy muzykę tak samo jak Janek. Wiedziałam że jesteśmy dla Janka i dla siebie wzajemnie. Wiedziałam że jest tak jak być powinno. Było i jest tak dlatego że łączy muzyka. Muzyka którą jest językiem  wrażliwych dusz. Czułam że tak jest , jest dobrze . 

Nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz. Poczułam że. Niesamowita drużyna Janka. Jest moim miejscem.

Nie istotne jest to co będzie dalej. Ważne jest to że idziemy razem. Wspierając Janka i siebie wzajemnie. Wszystkich Nas łączy przecież piękna miłość do muzyki 


Ps. Dziś krótko, czasem nie ważna jest ilość słów, a ich treść.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk