NIEKOCHANA Jola

Dzień dobry,

dziś temat dla mnie nie łatwy. Temat miłości, po raz pierwszy przyznam się przed Wami i przed sobą. Ja nigdy nie czułam się kochana przez faceta.
Ja kochałam bardzo kochałam. Oni wykorzystywali to uczucie. Zawsze wiedziałam, że jestem NIEKOCHANA. Zawsze czułam, że jestem sama w relacji jak mnie z nimi łączyła. Byłam z kimś a leżałam i płakałam do pustych ściany. Czułam wstyd, nie wiedziałam czy jestem bardziej zła na siebie za to uczucie, czy na nich, że mnie nie nie kochają. Byłam bardzo słaba, wiedziałam, że nie powinnam kochać, bo to boli mnie, robi mi krzywdę. Kochałam.

Nie myślałam o sobie traciłam siebie. Oddając swoje serce. Dostawałam tylko ból

Jeszcze nie dawno chciałam dotknąć dłoni jednego z nich. Poczuć to uczucie, poczuć że on mnie kocha.

Dziś zadaje sobie tylko pytanie, czy chciałam tak wiele?

Dziś wiem, że nie chcę tego uczucia. Nie chcę kochać i być NIEKOCHANĄ.  Nie chcę, żeby miłość bolała.
Chcę kochać i być kochaną.

💚💚💚


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,,Osiecka po męsku"- piękne wzruszające zjawisko muzyczne.