Wzór kobiety

Dzień dobry.

Często opowiadam Wam o tym że czuję się silna. Mówię też o tym że czuję się kobietą. Wiem że jestem piękna i kobieca.

Rzadko mówię kto jest dla mnie wzorem kobiety.
Wiadomo że dla dziewczynki powinna być to matka.Wiecie już, że mi moją mamą nie dane się było nacieszyć.Mama nie miała mi okazji pokazać jak to jest być silną piękną i waleczną kobietą.

Taki wzorem kilkanaście lat temu stała się dla mnie Agata Mróz-Olszewska.
Kobieta piękna, silna i walcząca. Agata była kobietą, która brała życie na własnych warunkach. Przegrała walkę o swoje życie.Wygrała walkę o życie dziecka- ukochanej córeczki.
Odeszła szczęśliwa i spełniona.
Kobieta, matka- warta naśladowania.

Kiedy ostatnio oglądałam filmy poświęcony życiu Agaty.Uświadomiłam sobie ile się we mnie zmieniło.

Widząc tą produkcję po raz pierwszy. Pragnęłam, marzyłam o tym żeby być tak silna, odważna i kobieca jak Agata. Wydawało mi się że to zostanie tylko w sferze marzeń.

Oglądając ten film niespełna tydzień temu. Zrozumiałam że to co kiedyś było marzeniem.
Dziś jest rzeczywistością. Ja jestem piękna, odważna i kobieca.

Choć dziś jeszcze nigdzie z tego świata się nie wybieram. Wierzę, że to jak żyje teraz pozwoli mi odejść spełnioną i szczęśliwą. Wierzę że to że żyje na własnych warunkach. Pozwoli mi być szczęśliwą. Jesienią mojego życia.

Śp. Agata Mróz -Olszewska
Odeszła od Nas przegrywając walkę z białaczką
04. czerwca 2008 roku

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk