Szufladka z napisem wiersze

Dzień dobry,
wczoraj późnym wieczorem"otworzyłam szufladkę" z napisem wierszę. Ujrzałam w niej to:

Lubię wracać tam gdzie byłam już.
Lubię wracać tam by miasta poczuć gwar ,
Lubię wracać  tam gdzie dzień wiecznie trwać zdaje się.
Lubię wracać tam gdzie sen nie dogoni mnie,

 Lubię wracać tam gdzie byłam już.
Tam każdy dzień piękne barwy ma,
Tam teatru wspaniały odkryłam świat.
Tam muzyka cięgle gra,

Lubię wracać tam gdzie byłam już.
Tam świat lepszym zdaję się,
Tam inna nie czuję się.
Tam kobietą staje się,

Lubię wracać tam gdzie byłam już.
Tam moje serce swe miejsce ma,
Tam radości czuję smak.
Tam na smutki czasu brak,

Lubię wracać tam gdzie byłam już.
Tam życia ujrzałam blask,
Tam piękno poznałam swe.
Tam nową Jolą stałam się,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk