Siedem szczęśliwych piosenek Joli

Dzień Dobry Kochani.
Słowem wstępu na początek. Nie miałam zupełnie pomysłu na posta. Kwarantanna sprawiła, że na portalu społecznościowym modne są różnego rodzaju wyzwania. Dziś rzucono taki wyzwanie i mi. Ja nie bawię się w takie rzeczy. Nie mniej jednak podsunęło mi to pomysł na opowiadanie.

Przedstawię Wam siedem piosnek, które są dla mnie szczególne. Kolejność będzie zupełnie przypadkowa. Tak więc zaczynamy:



  Janek i utwór pt. " Chciałbym to być ja."

Zwykła piosenka, a właśnie ona była początkiem zmian w moim życiu.
Zmian gustu muzycznego, zmian podejścia do życia i samej siebie. "Motorem napędowym" wielu fantastycznych przygód i wielu, wielu ważnych dla mnie znajomości.











Musical " Metro" utwór pt " Szyba."

Jest to symboliczny  dla mnie utwór. Kiedy go słucham, przypominam sobie, że wszystkie nomen omen szyby jakie wydaje mi się, że posiadam. Tworze sobie sama, we własnej głowie.
Robiąc sobie tym wielką krzywdę.









Jerzy Grzechnik i jego " Reforma Dusz."

Kiedy słucham tej piosenki. Wiem ile dla siebie zrobiłam. Jak bardzo się zmieniłam. Jak bardzo lubie siebie taką.
Wiem, że nie chce więcej "szyb." Nie pozwolę by moja dusza była "więźniem" chorego ciała.










Artur Chamski i "Siła"

Utworu tego słucham kiedy mam dołka. Kiedy mam dość. Kiedy wydaje mi się że nie dam rady. Kiedy wydaje mi się że nie mam siły.

Piosenka ta uświadamia mi że wszystko co powyżej tylko mi się wydaje i zaraz minie.Ja dam radę, bo mam mnóstwo siły.







Zbigniew Wodecki "Lubie wracać tam gdzie byłem już.

Ja naprawdę lubię wracać tam gdzie byłam już. Tam jestem szczęśliwa. Tam czuje się jak w domu. Tam moje życie się zmieniło. Tam ładuje "akumulatory..."









Jula i piosenka " Nie zatrzymasz mnie."

Wspomnienie jednego lata. Jednej bardzo ważnej dla mnie znajomości. Wspomnienie pięknych gór.

Byłam bardzo szczęśliwa...

Ps. Znajomość trwa dalej...







Monika Kuszyńska i utwór "Ocaleni."

Ja jestem przykładem "Ocalonej"

Ocalonej przed stereotypami. Ocalonej przed chorobą. Ocalonej przed samotnością. Ocalonej przed strachem.

Ocalonej dla życia. Ocalonej dla świata. Ocalonej dla marzeń. Ocalonej dla szczęścia i uśmiechu. Ocalonej dla siebie samej.





Pięknego i muzycznego tygodnia kochani.
💚💚💚

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk