Wołam mamo

Mamo dziś święto twe,
Dziś jest ten dzień.
On ciągle przerasta mnie
Nie wiem co dziś powiedzieć Tobie chcę.

Ludzie mówią nie przejmuj się,
Lecz on cięgle przerasta mnie.
Dziś nie umiem cieszyć się,
Dziś uśmiechać nie chce się.

Dziś łez potok z mych oczu leje się,
Dziś tak bardzo przytulić się do Ciebie chcę.
Dziś chcę żebyś była przy mnie teraz i tu,
Dzień ten tak bardzo przerasta mnie.

Dziś chce poczuć słów tych smak,
Zobaczyć oczu Twoich blask.
Zobaczy szczęście dawnych dni,
Dzień ten tak bardzo przerasta mnie.

Mamo,
Kiedy byłaś przy mnie Ty.
Świat lepszym zdawał się,
Mamo Ty całym świtem byłaś mi.
Dzień ten tak bardzo przerasta mnie.

Dziś kiedy nie ma ze mną Cię,
Ja tęsknię wcale nie mniej.
Wołam Mamo do Ciebie,
Niech ten dzień skończy się,
Dziś ten dzień tak bardzo przerasta mnie.


💛💛💛
😭😭😭

Komentarze

  1. Kochana Mała Dziewczynko, zamknij oczy... czy czujesz, jak przytula Cię Twoja Mama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że mama zawsze będzie ze mną czasem tylko. Tak bardzo brakuje mi jej fizycznie...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk