Ku pokrzepieniu serc

Dzień Dobry moi mili

Czas, mamy jakie mamy każdy wie. Dzieje się dużo ku pokrzepieniu serc dlatego ja dziś też ku pokrzepieniu.
Domyślam się że nie jest Wam łatwo pewnie tęsknicie za kimś lub za czymś. Ja mam podobnie, bardzo mi brak moich kochanych ludzi, ulubionych miejsc. Kiedy tak tęsknię myślę sobie ile będzie radości jak już spotkam się z przyjaciółmi. Odwiedzę moje miejsca. Radość ta pozwala mi iść dalej przez okres kwarantanny. Nie będzie ona trwała wiecznie. Musimy kiedyś wrócić do normalności. Część tą  zakończę pięknym cytatem, który bardzo pasuje do czasów jakie teraz mamy:

" Jeszcze będzie pięknie,
tylko załóż wygodne buty,
bo masz do przejścia całe życie."

...

Łatwo nie jest, ale staram się wierzyć w to, że normalne czasy jeszcze wrócą. Dziś kiedy jestem zamknięta w czterech ścianach. Dużo słucham samej siebie, swojej duszy. Wiecie co słyszę? Zazwyczaj to, że mam fajne życie. Cieszy mnie moja pasja, cieszą mnie ludzie których mam. Każdy koncert spektakl daje mi mnóstwo siły. Teraz gdy tego nie ma staram się, by wspomnienia dawały mi siłe, wiarę że już nie długo będzie pięknie.
Moja dusza mówi mi że jest szczęśliwa, że kocha świat. Moja dusza mówi mi również, że nigdy nie byłam spokojniejsza i pewniejsza siebie. Często słyszę też, że teraz jestem  sobą taką jaką zawsze chciałam być. Moja dusza zapewnia mnie nie już niczego nie muszę szukać. Mam wszystko co daje mi szczęście.
Pewnie właśnie dlatego, nie szukam miłości. Jest mi dobrze tak jak jest.

Tobie drogi czytelniku radzę, nie myśl jak zła jest kwarantanna. Wykorzystaj ten czas na posłuchanie własnej duszy.
Może znajdziesz tam coś co pozwoli ci na chwilę szczęścia, odrobinę uśmiechu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk