Wszyscy jesteśmy ludźmi

Dzień dobry kochani.

Pozwólcie mi na słowo wprowadzenia. Dziś miało tu się znaleźć zupełnie co innego. Znacie mnie już dobrze i wiecie, że często kieruje się potrzebą serca i chwili. Tak dokładnie będzie teraz pomysł ten pojawił się w mojej głowie przed chwilą. Poniekąd będzie to powrót do dwóch opowiadań, które już tu były.
Zostawię Wam odnośniki do tych tekstów: eKutura , Wspieraj a nie oceniaj

Mamy teraz trudny czas. Szerze przyznam, że i mnie męczy już nie pewność jutra. Bojkotuje już prawie wszystkie serwisy informacyjne. Robię tak dlatego, że zwyczajnie czuje, że jeżeli obejrzę kolejne wiadomości popadnę w panikę. Bardzo często dopada mnie uczucie bezsilności. Czuję, że grunt osuwa mi się spod kół. Ja zwyczajnie nie mam wpływu na tą sytuację.

Teraz pewnie zastanawiacie się jak sobie z tym radzę? Równowagę duchową pozawalają mi utrzymać artyści i kultura, która przeniosła się do internetu. Dzięki tym internetowym koncertom czuje, że jakiś kawałek mojego starego świata został nienaruszony.

Potrzebuje tych koncertów teraz bardziej niż zwykle. Doceniam je bardziej niż zwykle. Zwyczajnie czuje, że nie jestem sama. Czuje, że muzyka może pokonać wszystko. Czuje szczęście, wzruszenie, radość, zrozumienie. Czuje przepływ dobrej energii. Wszystko na krótką chwile wraca. Będę do bólu szczera, ale mam wrażenie, więcej jestem tego pewna. Gdyby nie te koncerty nie miałabym siły wstać z łóżka.
Czasem mam wrażenie, że rzeczywistość w jakiej teraz wszyscy się znaleźliśmy. Dla mnie jest zupełnie obcym światem.
Jedyne co zostało z mojego starego świata, to właśnie muzyka.

Dlatego tak bardzo zabolały mnie wczorajsze słowa Artysty, którego muzyka towarzyszyła mi wcześniej. Towarzyszy mi także teraz w tym nie łatwym czasie. Nie łatwym świecie "korony" i niepewności.
Kompletnie nie rozumie jak można powiedzieć o Artystach, że są bezużyteczną częścią społeczeństwa..
Wczoraj kiedy to usłyszałam, poczułam ogromny ból. Znowu zaczęłam zadawać sobie pytanie. Skąd w tej sytuacji w ludziach tyle jadu, zawiści  braku zrozumienia?

Mogę tylko zacytować:

"A ja nie. Po prostu - nie. 
Mnie się to - mnie to się nie podoba"
cytat z utworu " A ja nie" musical "Metro"

Powiecie, że jestem nie obiektywna, bo środowisko artystyczne jest mi bliskie. Ja w normalnych okolicznościach. Powiedziałabym Wasze prawo. Dziś jednak powiem stanowcze NIE!!!

Pisząc wszystko to co zawarte w tym poście. Kieruje się zasadą, że w obliczu pandemii wszyscy jesteśmy ludźmi. 


NIE ZAPOMINAJMY O TYM.
WSPIERAJMY A NIE OCENIAJMY
SZANUJMY A NIE SZKALUJMY.

#zostańwdomu


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk