SŁOWA, że chce się ich słuchać

Dzień dobry.

Słowo wprowadzenia, na początek. Pomyślałam że jeśli ten tydzień na blogu zaczęliśmy muzycznie. Podobnie go zakończymy. Jest taki Artysta, który towarzysz mi w mniejszym lub większym stopniu od dziecka. Dlatego dziś przygotuje dla Was kilka słów inspirowanych jego utworem. Nomen omen piosenka nosi tytuł "Słowa." Inspiracja będzie mała, nie będę sztywno trzymała się tekstu piosenki. Was też proszę nie szukajcie tej inspiracji głęboko. Polecam jednak czytać i jednocześnie słuchać.
Tyle, aż tyle wprowadzenia...

Dziś chcę Wam pokazać pewne słowa, których ja lubie słuchać. Dziś za większości z nich bardzo tęsknie. Przytulam je do serca, na ich dźwięk cieszę się jak dziecko. Słowa te dla mnie mają szczególne znaczenie. Mają swoją tajemną "moc" którą Wam dziś pokaże. Zapewne znacie je dobrze. Słyszcie je zapewne Nie znacie ich tak dobrze jak ja. Chce abyście je usłyszeli "moimi uszami." Przekazuje je Wam jak największy skarb. Dziś stajecie się powiernikiem moich skarbów.

"Słowa pierwiosnki..." 
PRZYJACIELE to ludzie, bez których nie była bym sobą. Ludzie, którzy mnie wspierają, pokazują mi świat. Dzięki nim odkrywam samą siebie. Wiem, że oni potrzebują mnie tak samo jak ja ich.

MUZYKA Kocham muzykę, ona dodaje kolorów mojemu światu. Nie wyobrażam sobie mojego świata bez muzyki.

PASJA- bez pasji mój świat był by pusty. Ja czułabym się jak wydmuszka.

MARZENIA- lubię je spełniać, lubię mieć cel do którego dążę.

PISANIE  pisząc pokazuje Wam siebie, bez maski. Taka jestem.


" Z ust spadające
drżących..." 
BLOG  - to mój świat, dziś wiem że bez bloga nie było by mnie.

TEATR- to miejsce moje miejsce, to ludzie za którymi tęsknie. Ludzie Ci to przyjaciele. Teatr to sztuka, którą kocham.

EMOCJE  bez emocji również byłabym wydmuszką. Kocham się śmiać, nie wstydzę się płakać. Emocję są ze mną codziennie. Najbardziej czuje je w teatrze i na koncertach.
"Słowa jak źródła mocy..."



KONCERTY
-  muzyka to żywy twór mający emocje. Dlatego najlepiej słucha się jej w żywej postaci. Czując emocje Artysty.

MUSICAL   łączy muzykę i teatr. Daje mnóstwo emocji

OPTYMIZM- bo żyje mi się łatwiej i pięknej

SIŁA   bo ją mam (chyba)

JOLA   bo powyższe słowa to ja. Lubię siebie, dobrze mi ze sobą. Akceptuje siebie.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk