Dziś nadzieja nie daje spokoju, wiara nie pozwala spać

Cześć,
dziś już nie będziemy podróżować. Dziś proponuje coś dla relaksu. Nie będę tłumaczyć Wam jak powstał tekst, który Wam pokaże Wybaczcie, ale to nie jest meritum tego posta.

Opowiem Wam historię swą, Gdy moją duszą targał sztorm. Na mej twarzy kwitły łzy, Nie widziałam pięknych dni. Nie czułam dobrych chwil, Odkryłam mych marzeń świat. Dźwięk panina słychać tam, I rozmów ludzkich gwar. Serca dobroci pełne są, Trzy lata były pięknym dniem, Co życie me zamienił w sen. Dziś już wiem kto radość da, To JTTEAM i Janka gra

Nie da się ukryć, że wszyscy mam teraz gorsz czas. Mniej chęci do życia. Sytuacja Nas irytuje. Jak śpiewa słuchany przez mnie teraz artysta.

" Dziś nadzieja nie daje spokoju,
Wiara nie pozwala spać.
Kiedyś odnajdę powody,
Uratuje nas."

Dziś w tym trudnym okresie musimy odnaleźć powody. Wierzyć, wierzyć w to że wszystko wróci niebawem na właściwe tory. Gdzieś przecież czeka na nas ten lepszy (normalny) świat. Nie możemy się poddać. Dziś tylko wiara i nadzieja uratować może nas. Powody, by mieć tą nadzieje i wiarę  musicie znaleźć w sobie sami.
Ja swoją siłę biorę z pasji, muzyki, wsparcia bliskich mi osób.

#zostańwdomu  


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk