Sobota z Einsteinem

Witam się z Wami w sobotę.

Długo myślałam co podać Wam dziś. Postanowiłam Wam pokazać pewną mądrą myśl Alberta Einsteina 

" Ciche i skromne życie przynosi więcej
radości , niż dążenie do sukcesu
związanego z ciągłym niepokojem."

Słowa te spodobały mi się bardzo, dlaczego? 

Odpowiedź jest prosta, ja po prostu tak żyje. Żyje sobie skromnie i cicho. Nie gonie   jakoś specjalnie za sukcesem. Dlatego pisze tego bloga dla Was i siebie, nie zamieszczając tu reklam. Nie zarabiając na nim. Nie potrzebuje tego zupełnie. Wystarczy mi radość, satysfakcja, Wasze słowa uznania. Właśnie to daje mi radość. Kiedy pojawił się pomysł założenia tego miejsca. Wiedziałam że będzie to miejsce ciche i skromne. Dokładnie tak jak ja. Wasze recenzje tego bloga, ciepłe słowa są wiele więcej warte niż każde pieniądze. Wasze słowa, to mój sukces. 
Sukces za którym nigdy nie goniłam. Jedyny sukces, który nie wiążę się z niepokojem. Dlaczego bo Wasze słowa to czysta reakcja na moje teksty. Wymiana poglądów między nami.
Stokrotnie wole ten typ sukcesu. Niżeli gonienie za pieniądzem, które niesie za sobą mnóstwo stresu i niepokoju.
Właśnie dlatego na tym blogu nigdy nie będzie reklam cz też lokowania produktu. Gdybym się na to zdecydowała miejsce to straciło by swój spokojny i cichy charakter. Tworzenie go nie było by dla mnie przyjemnością, a obowiązkiem (bo tego wymaga kontrakty, umowa.) Straciła bym radość z pisania.
Zdecydowanie wole ciche i skromne Opowiadania Joli. 

Dokładnie tak samo jest z moimi marzeniami. Realizuje je dla siebie, by poczuć że żyje. Nie potrzebuje nadmiernego podziwu dlatego co robię. Nie robię nic szczególnego. Moja pasja to ona daje mi mnóstwo radości. Dlatego uparcie, aczkolwiek cicho i skromnie dążę do postawionych sobie celów.
Przyznam Wam się do czegoś. Nie dawno byłam jeszcze na tyle cicha i skromna, w dziedzinie marzeń. Nie mówiłam o nich głośno. Trochę w myśl zasady wypowiedziane marzenie się nie spełni.
Dziś dam Wam skromną radę. Zasady są po to, aby je łamać. 

Udanego weekendu kochani.
😘😘😘
💙💙💙

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk