Przejrzeć się w piosence jak w lustrze

Cześć

Znacie mnie już na tyle i wiecie, że muzyka gra mi w duszy głęboko. Piosenka piosence nie równa bywa tak, że od razu zaskoczy i znajdę jej przekaz. Bywa tak, że wraca do utworu po wielu wielu latach od premiery. Dopiero ten powrót, pozwala mi "przejrzeć się w tej piosence jak w lustrze."

Tak było w przypadku piosenki " Zamigotał świat" zespołu Varius Manx . Niby ją znałam, niby mi się podobała. Pewnego popołudnia odkryłam cudowny cover tego utworu. Posłuchałam z myślą że przecież lubię Variusów. Zobaczę co można zrobić ładnego lub nie z tego utworu.

Efekt był taki, że oniemiałam dwukrotnie. Oczarował mnie wokal Dominiki i to jak małymi metodami można z piosenki komercyjnej zrobić perełkę dla wrażliwców takich jak ja.
Pierwszy raz zobaczyłam siebie w tym utworze.

... 

Ja też zastanawiałam się kiedyś ile spadnie gwiazd nim w moim życiu skończy się mrok. Kiedy stary świat zrzucał na mnie kolejny cios bałam się, że moje serce tego nie uniesie. Bałam się, że nie dam rady, "obrócę się w proch," pokonana tym ciosem.
Nocą pytałam Boga ile jeszcze muszę odkryć tych czarnych kart? Prosiłam Boga i mamę, żeby pozwoli mi ochronić resztę tlącej się we mnie nadziej przed jaskrawym światłem dnia. Pytałam jakich mam użyć słów by pozwolono mi prawdziwie żyć.?Pytałam ile siły muszę mieć żeby odbić się od dna, które coraz głębiej panuje w moim życiu? Ja sama mam wrażenie, że jest coraz więcej ludzi w moim świecie, a coraz mniej mnie. Pytałam mamę jak pokonać w sobie ból po jej odejściu?Pytałam się skąd mam brać coraz więcej i więcej nadziej na to że w dzień za świeci słońce? Księżyc będzie już świecił tylko nocą. Bałam się bardzo się bałam.
Bałam się, że straciłam sens życia. Myślałam, że już nie mam dokąd pójść.
Gdy zapadałam się coraz głębiej w noc, mrok. Przestawałam wierzyć w to, że tam na "górze." Ktoś w ogóle mnie słyszy i słucha.
Pojawiła się kobieta, która ocaliła mnie nim utraciłam wiarę w sens. Sprawiła że mój świat zamigotał tysiącem braw.

💙💙💙💙
Ps. Zostawiam Wam cover. Inspirację tego opowiadania.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk