Moje urodziny i mój wspaniały rok.

Dzień Dobry, mamy piątkowe popołudnie. Szósty grudnia mikołajki dzień wyjątkowy dla wszystkich dzieci. Nie tylko dla nich dla mnie też dziś mam urodziny. Oczywiste osiemnaste (kolejne już osiemnaste)
Kiedyś urodziny były dla mnie zwykłym dniem. Kolejną zmianą cyfry w metryce. Nic nadzwyczajnego.

Ostatnio usłyszałam pewne zdanie:

" Upływ czasu odlicza się nie metryką,
a fajnymi chwilami
i spełnionymi marzeniami"

Moja pierwsza własna sesja zdjęciowa
Ja naprawdę jestem piękna!!!
Mój pierwszy w życiu spacer plażą.
Kocham morze i moich przyjaciół
Kiedy to usłyszałam postanowiłam tak właśnie spojrzeć na swoje urodziny. Zmiana cyfry w metryce jest mało ważna. Nie pierwsza i nie ostatnia taka zmiana w życiu. Najważniejsze są fajne chwilę i spełnione marzenia. Właśnie to sprawia, że ciesze się życiem, że je po prostu lubię. Cieszę się też dzisiejszym dniem, bo kolejny rok, który już za mną był piękny.
Moja pierwsza wizyta w studio programu
Twoja twarz brzmi znajomo

Mój Pierwszy koncert Janka
Było pięknie, to był piękny wieczór
Wakacyjny urlop od życia w gronie moich
ukochanych dziewczyn.
Cieszę się że Was mam!!!
Kolejny koncert Janka i
znów piękny wieczór,
przy dźwiękach ulubionej muzyki. 
Lubię wracać tam gdzie byłam już.
Dlatego moja twarz znowu brzmiała znajomo.
Druga magicznie piękna sesja.
Dziękuje mojej kochanej Dominice.
Kocham teatr w tym roku
udało mi się zobaczyć
komedię "O co biega?"
Właśnie czy ktoś wie o co biega?
Co to za Panowie dwaj?
Miłość do teatru jest bezgraniczna.
Dotarłam do Białegostoku i
zakochałam się w Upiorze co
śpiewa w paryskiej Operze.
Wokalu Jana nigdy nie jest mi
za dużo. Tym razem szalona fanka na kółkach
odwiedziła Łódź. Koncert z zespołem w kubie TU
PETARDA!!!
Dobra muzyka w dobrym wykonaniu.
Po prostu miód na me serduchu.
Fenomenalny powrót do ulubionego miejsca
w stolicy.
Zawsze chciałam posłuchać i poznać Jerzego
Udało się, dziękuje za koncert i za rozmowę.
Marysia Tyszkiewicz
Przesympatyczna kobietka o
"wielkim"pięknym
głosie.
Cieszę się, że mogłam ją poznać!!!
Moja pierwsza własna książka.







Musical Notre dam de Paris.
Cudowny tytuł i cudowna przesympatyczna, mega zdolna Maja Gadzińska w roli Esmeraldy









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk