Takie rzeczy tylko w programie... Kiedy Jola jest na planie...

Witajcie skoro długi weekend, rozpoczęliśmy z programem "Twoja Twarz Brzmi Znajomo." Tak też go zakończymy. Miło, łatwo i przyjemnie. Mam nadzieje, że nadchodzący tydzień też będzie taki.

 Tak tak już za pół godziny emisja dziesiątego odcinka programu "Twoja Twarzy Brzmi Znajomo." Dokładnie tego, który miesiąc temu oglądam w studio na żywo. Uczucie podekscytowania, radości jest z każdą minutą rośnie. Pewnie do telewizji się nie załapałam. Sama świadomość powrotu tych "kolorowych" wspomnień. Tak, tak barw w studio było wiele. Wszystkie te kolory były i są kolorami mojego szczęścia, uśmiechu i niezapomnianych wrażeń. Wrażeń w tym programie nie brakuje. Niesłychanie wielkie wrażenie robią na mnie metamorfozy uczestników. Wspomnę o nich już za niespełna osiemnaście minut, tyle zostało do godziny zero.
Jeszcze tylko reklamy już za chwileczkę, już za momencik. Ten wielki moment,te cudne, piękne i wyjątkowe metamorfozy.





Odcinek otwierała metamorfoza Łukasza Zagrobelnego. Wcielił się on w wokalistę grupy TOTO. Zabierając mnie na wycieczkę do Afryki. Łukasz niewątpliwie jest zdolny. Niewątpliwie ma niesamowity wokal. Ciesze się że słyszałam to na żywo. Dziękuje za tą podroż Łukaszu i niesamowitą miłość do muzyki. 

Ewelina Lisowska i niesowita Christina Aguilera. Droga Christino UPS Ewelinko. Byłaś pięknym dżinem w butelce. Gratuluję pięknego wokalu Christiny i pięknie wytańczonej choreografii.
Cudowny Jeremi Sikorski i radosny Kamil Bednarek. Jeremi powiedział że sukces będzie wtedy kiedy publiczność będzie się dobrze bawić. Brawo był sukces!!! Ja bawiłam się świetnie. Takie chwilę jak te nie zdarzają się zbyt często. Jeremi rozniosłeś to studio. Wniosek z tego występu. Ja chcę na koncert Kamila Bednarka!!!
Adam Strycharczuk i Katie Melua. Piosenka o dziewięciu milionach rowerów. Metamorfoza ogromna wokal totalnie kobiecy. Cudowna przejażdżka rowerem po Pekinie. Podziwiam Adama za te niesamowite szpilki. Szacunek. Zaczarowałeś mnie tą niepowtarzalną Katie. Dziękuje i Gratuluję.
Katarzyna Ptasińska i Britney Spears. Było po prostu CRAZY. Nie brakowało mi niczego było piękno był seksapil czyli była Britney.
Robert Koszucki i Bogdan Łyszkiwicz. Powiem szczerze nie znałam tej postaci. Pan Robert. Dał radę wyraził wolności tak że pokochałam ją po raz kolejny. Występ był czysty i szlachetny. Gratulacje.
Ewelina Ruckgaber i wokalista Imagine Dragons. To był człowiek burza. Burza była na scenie. Burza była w studio. Eweliny za to nie było w nim wcale. Odniosłam wrażenie że Ewelina lubi, męskie postacie. Czuje się w "męskiej skórze" genialnie .Szacunek za warsztat aktorski.
Emilia Komornicka- Klynstra i John Bon Jovi i utwór kobyła pt. „It's my life”. Była energia była petarda to był on John. Dziw bierze gdzie, w tak filigranowym i zgrabnym damskim ciele mieście się facet a mieści się doskonale. 

Dziesiąty odcinek programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo, jak najbardziej zasłużenie wygrał/wygrała Adam vel Katie, Katie vel Adam.

Ja znowu tam byłam, znów to widziałam. Dziękuje Panu Kacprowi Kuszewskiemu i Dominice. Mogę tylko jeszcze dodać że bawiłam się fenomenalnie. Tej zabawy by nie było gdyby nie zawodnicy. WIELKIE BRAWA DLA NIECH WSZYSTKICH.

post powstał 09.11.2019r

   

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk