Siła muzyki

Dzień dobry.

Jutro przed mną nie łatwy dzień. Ja tak już mam, że jak mi trudno w życiu uciekam w muzykę. Tak jest i tym razem. Dlatego dzisiejszy post, również utrzymany będzie w muzycznych klimatach.

Zaprezentuje  Wam o trzech piosenkach, które są dla mnie absolutnie wyjątkowe. Wyjątkowe dlatego, że wszystkie te trzy utwory pięknie cover-uje Janek. Właśnie jego wykonania tych piosenek sprawiają, że stres znika. Organizm się wyciszy uspokaja.

Czemu tak się dzieje?

 Dlatego, że utwory te kojarzą mi się z dobrymi chwilami mojego życia. Spełnionymi marzeniami. Chwilami kiedy nie muszę być silna, mogę zapomnieć o świecie. Chwilami kiedy beztrosko się uśmiecham. Kiedy łzy płyną włącznie ze szczęścia. Kiedy jestem przekona o tym, że świat jest piękny. Chwilami dzięki, którym zrozumiałam, że nie ma dwóch światów. Chwilami jakie pozwoliły mi dojrzeć. Zrozumieć, że wózek i ja stanowimy całość.

Takie właśnie chwile budują cały czas mój nowy świat. Świat w którym to ja "gram pierwsze skrzypce." Dzięki temu czuje się pewnie w własnym ciele, znam swoją wartość. Jestem z siebie dumna.

Dumna, gdy siedzę na koncercie słucham dźwięków fortepianu i śpiewu Janka.
Dumna kiedy mogę podziwiać po raz kolejny Jana na deskach teatru
Dumna kiedy czuje co raz większą radość stojąc/ siedząc przed aparatem Dominiki
Dumna kiedy znowu znajduje się w studio telewizyjnym.

Jak duma to i radość, szczęście, uśmiech, dobro ciepło, życzliwość. Wszystkiego tego nie byłoby w moim życiu, gdyby nie ludzie. Utwory do jaki zostawię Wam linki. Zatrzymują nie tylko magię chwil i wspomnień. Piosenki te zawierają w sobie, również magię dobrych ludzi.

Czemu tak uważam, z prostej przyczyny. Muzyka po prostu łączy ludzi. Biedny jest, kto myśli że to pusty banał. Jest to szczera, prawda. Ja przekonałam i przekonuje się o tym od jakiegoś już czasu.

https://www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q&list=PLwjD81rPeQqXlYBS9Gm0eQivb_AWNXASK

https://www.youtube.com/watch?v=NGorjBVag0I&list=PLwjD81rPeQqXlYBS9Gm0eQivb_AWNXASK&index=2

https://www.youtube.com/watch?v=aJxrX42WcjQ



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk