Wielobarwna tęsknota

Dzień dobry w poniedziałek.

Pozwólcie mi na słowo wstępu, dziś chciałam pozytywnie o pewnym uczuciu. Pozytywnie o tęsknocie. Tak, tak da się tęsknota może być pozytywna, dobra i piękna.
Pokaże Wam teraz zdanie, które będzie właściwym początkiem mojej wypowiedzi. Słowa te padły ostatnio w polskim serialu:


" Kiedy masz za kim tęsknić znaczy, że nie jesteś sam"

Polecam przeczytać to zdanie kilkakrotnie. Uświadomicie sobie, że ten przekaz jest pozytywny. Dotrze do Was, że uczucie tęsknoty, nie musi być tylko poczuciem szarego smutku. Tęsknota może mieć też barwy radości.
Stawiam na szczerość, dlatego powiem Wam że ja od niedawna doświadczam właśnie takiej tęsknoty. Każdego dnia tęsknie coraz bardziej, za przyjaciółmi. Jest to pozytywna i kolorowa tęsknota, pełna radości. Radością napawa mnie fakt, że już niebawem spotkam wszystkie osoby za którymi dziś tęsknie.
Wówczas właśnie uświadamiam sobie, że tęsknie za osobami, które swą obecnością w moi życiu. Pokazują mi że jestem dla nich ważna. Dzięki tym osobą wiem, że nie jestem sama. Zapominam o samotności.

...

Tak jak mówi powyższe zdanie tęsknić można za kimś. Ja dziś tęsknie też za czymś, tęsknie za swoją pasją. Tęsknie za teatrem, musicalem i fantastyczną muzyką Jana. Ten rodzaj tęsknoty również jest kolorowy i radosny.
Radość wynika z tego, że zaczął się sezon koncertowy. Niebawem znowu usłyszę dźwięki, za którymi tęsknie. Dźwięki muzyki, która pozwala mi zapomnieć o świecie. Dźwięki jakie wprowadzają mnie w błogostan. Dają takie czyste niczym nieskażone poczucie szczęścia i spełnienia.
Mam nadzieje, że uda mi się również trafić w tym sezonie do teatru. Miejsca gdzie najzwyczajniej w świecie czuje się bezpiecznie.

Podsumowując mam nadzieje, że czytając to opowiadanie zrozumiecie, że tęsknota ma wiele barw. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk