Rady od życia

Dzień dobry moi Kochani.

Czasem zastanawiam się skąd ja biorę tyle siły? Długo nie mogłam znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Myślałam, że taka po prostu jestem. Odpowiedź znalazłam w pewnej piosence. Moja siła, chęć żyć na pełnych obrotach. Wywodzi się stąd, że:


"Żyj, chwilą co tak zawsze za krótko trwa na zakręcie dnia"


Moje życie składa się z mnóstwa dni. Dni składają się z chwil. Chwile są ulotne, niepowtarzalne. Każda z nich nigdy się nie powtórzy. Dlatego ja chcę wykorzystać wszystko do maksimum. Wózek jest nie ważny. Liczę się ja, dlatego się nie poddaje:

"Mknij na oślep gnaj"

Ja cały czas marzę i dążę do tego, by spełniać marzenia. Wiem, że tylko dzięki marzeniom. Życie daje mi to co.

"To co najsłodsze jest"
....


Nie zawsze tak było kiedyś tylko trwałam, trwałam z dnia na dzień. Moje życie wmykało mi się, przeciekło mi przez palce. Miałam wrażenie, że nic dobrego mnie w życiu nie czeka. Dzięki marzeniom zrozumiałam, że moje życie zależy od mnie. Muszę zmienić postawę z biernej na czynną. Życie dało mi kopa mówiąc:

"Powstań i walcz szczęśliwie wygraj dziś swoje życie"

Kryzys ten miał miejsce dwa lata temu. Ja mam wrażenie, pewność i nadzieje jednocześnie, że to już daleko za mną. Czuje się na tyle silna,a żeby nie dopuszczać już do takich kryzysów. Podoba mi się każdy dzień mojego życia. Chcę więcej i więcej. Dziś moje życie zdaje się mówić do mnie"

"Goń odnajdź i chroń co w życiu najpiękniejsze najcenniejsze to co chwytasz w dłoń co w sercu jak najskrytsze jeszcze silniej"

Dodając jeszcze:

"Bierz syć się i ciesz tym co ci daje świat jest tego wart... Rób co najbardziej chcesz Choć chwile dwie"



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk