Kochajcie siebie

Dzień dobry

Podczas oglądania serialu naszła mnie pewna refleksja. Podzielę się nią z Wami, mając nadzieje, że komuś się przyda.

Kochani :
KOCHAJCIE SIEBIE, ŻYCIE DLA SIEBIE, TWÓRZCIE WŁASNĄ HISTORIĘ, PISZCIE SCENARIUSZ WŁASNEGO ŻYCIA SAMI DLA SIEBIE. NIE STARAJCIE SIĘ BYĆ IDEAŁEM DLA INNYCH, BĄDŹCIE IDEAŁEM DLA SAMYCH SIEBIE. SŁUCHAJCIE SAMYCH SIEBIE I SWOICH DUSZ, RÓBCIE TO CO JEST DLA WAS DOBRE. SZANUJCIE SAMYCH SIEBIE.

Dlaczego właśnie tak i skąd ta rada.

Odpowiedź jest dla mnie jedna i oczywista.
Kochając siebie pokochacie swoje życie zaakceptujecie swoje wady. Zaczniecie widzieć w owych wadach. Poczucie szczęście takie szczere, prawdziwe. Piszcie własną historię dlatego, że nie ma dwójki takich samych ludzi. Skoro jesteście tu na ziemi, oznacza to, że jesteście potrzebni tacy jacy jesteście. Pamiętajcie, że jesteście idealni tacy jacy jesteście. Wasz ideał i wyjątkowość to właśnie te różnice, które odróżniają Was od " Kasi, Asi, Zosi czy Marysi." Szanujcie samych siebie bo nikt obcy nie wie ile Ty/ Wy jesteście warci. Skoro Bóg powołał Ciebie/ Was do życia Twoja/ Wasza wartość jest olbrzymia. Słuchajcie samych siebie i swoich dusz. Właśnie w nich kryje się Wasza/ Twoja wartość i to co dla Ciebie/ Was dobre. Róbcie to co dla Was dobre wówczas poznacie smak i piękno życia.

....

Skąd to wiem z życia. Był czas kiedy żyłam życiem innych starając się spełnić oczekiwania świata. Wiecie co nie czułam się wtedy szczęśliwa. Czułam się " Marionetką", którą poszczególni ludzie próbują "ulepić" tak jak im wygodnie. Byłam " pusta" w środku, zapomniałam o sobie. Musical "Metro" uświadomił mi, że takim postępowaniem nigdzie nie dojdę. Kogoś może zadowolę, zawsze znajdzie się jednak życzliwe ktoś kto będzie próbował "ulepić mnie na sobie tylko znany i wygodny sposób. Zrozumiałam wówczas, że żyjąc "dla świata" robię krzywdę sobie.
Mój zdrowy egoizm nie równa się z tym że kompletnie olewam ludzi. Nie ja jestem dla ludzie słucham, wspieram, pomagam. Nauczyłam się jednak "rysować grubą linie." Pomaga mi ona oddzielić moje życie od cudzego.
Tak właśnie jest dobrze, jest najlepiej jak być powinno. Tak powinno być zawsze. Tak będzie zawsze.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk