Dla życia

Kochani witajcie w środę

Dziś mam dla Was zdanie, padło ono w serialu. Ja jak to ja od razu zobaczyła w tym zdaniu siebie.

" Żeby żyć trzeba przeżyć coś ciekawego"

Sama prawda, doświadczyłam tego we własnym życiu. Kiedyś myślałam, że moje życie będzie nudne. Myślałam też, że nie będę szczęśliwa, bo mi nic dobrego się w życiu nie przytrafi.
BZDURA!!!

Teraz wiem, że to bzdura. Odważyłam się marzyć i spełniać marzenia. Zaczęłam robić rzeczy o których wcześniej bałam się nawet pomyśleć.
Wczoraj Rybka, mój osobisty drogowskaz na drodze do marzeń. Powiedziała:
"Zobacz Jola ile już zrobiłaś zobaczyłaś Metro, Pilotów, Notra"

Odkładając słuchawkę pomyślałam
" Kurczę ja to wszystko i wiele więcej faktycznie zrobiłam."
Myśląc o tym jak  i po co zrobiłam te rzeczy. Skąd bram na nie siły fizyczne. Nie znalazłam innej odpowiedzi jak powyższe zdanie. Robię to wszystko po to by czuć, że żyje. Nie egzystuje, a żyje. Siły na te wszystkie marzenia biorę właśnie z tej świadomości.

Dziś wiem, że żyje z uśmiechem na twarzy. Radością w duchy szykuje się na następne marzenia.  Nie zastanawiam się ile wysiłku fizycznego w nie włożę. Cieszę się nimi, bo przecież robię to wszystko dla siebie i swojego życia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk