,,Wady można widzieć, ważne by je akceptować"

Witam dziś motywem posta będzie zdanie:

,,Wady można widzieć, ważne by je akceptować"

Usłyszałam je ostatnio w pewnym programie telewizyjnym. Stu procentowo się z nim zgadzam.
Tak właśnie jest ze mną, ja wiem że dla niektórych moja "szyba" jest wadą. Wiem że są ludzie którzy zawsze będą widzieli moją "szybę."
Czy ta kobita jest mniej Atrakcyjna?
Widzicie to nie jest tak, że ja zupełnie nie widzę tej mojej wady. Jestem i będę jej świadoma. Moja świadomość jest na tyle dojrzała, że prócz tej szyby wiem, że się nie różnie. Jestem takim samym człowiekiem jak wszyscy. Mam takie same potrzeby jak wszyscy. Mam takie same prawa. Moja świadomość swojego ciała i jego możliwości, ale także ułomności. Sprawiła, iż nie czuje jakoby proszenie o pomoc w skorzystaniu z WC lub kąpieli. Tam gdzie nie ma warunków (a są jeszcze takie miejsca, o zgrozo, niestety.) Nie ujmuje mojej kobiecości. Czasem bywa to jedynie lekko krępujące lub mało intymne. Sytuacje te są dla mnie tzw. sytuacjami bez wyjścia. Inaczej rzecz biorąc sytuacjami na które nie mam wpływu, lub jest on znikomy. Dlatego po prostu je akceptuje. Niemal tak samo jak akceptuje swoją szybę i stan rzeczy w jakim mnie osadzono.
Widocznie tak musiało być, mi nie pozostaje nic innego jak mieć świadomość moich możliwości i ułomności. Uczyć się je pokonywać. Uśmiechać się każdego dnia, bo przecież każdy zwykły dzień. Jest piękny i może być niezwykły. Tak jak nie zwykły jest dar życia, który dostałam. Używam kół zamiast nóg, to jest niewielka wada da się ją zaakceptować. Trzeba tylko chcieć.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk