To znaczy tak niewiele tylko my przyjaciółki

Dzień Dobry kochani
Dziś mam moją prywatną rocznice a nawet dwie pierwsza z nich dotyczy musicalu "Metro." Dziś o godzinie dziewiętnastej minie dwa lata. Dwa lata to dużo i nie dużo dla mnie te dwa lata są absolutnie wyjątkowe. Dwa lata temu odkryłam swoją pasję, te dwa lata to też wiele wydarzeń. Wszystkie te rzeczy nie miałyby miejsca, gdyby nie przyjaciele.


Przyjaciółka Rybko kochana dziś mija dwa lata, od kiedy poznałam Cię w realu. Jestem wdzięczna losowi, za to że jesteś w moim życiu. Kiedy trzeba jesteś ręką, nogą, transportem, drogowskazem na drodze do marzeń. Zawsze jesteś byłaś i będzie fantastyczną kobietą i oddaną przyjaciółką. Fajnie jest Cię mieć💗💗💗😘😘😘 














Aneczko kochana dziś nasz roczek. Ten rok znaczy dla mnie bardzo, bardzo wiele. Ty znaczysz dla mnie jeszcze więcej. Dziękuje ci za wszystkie trzysta sześćdziesiąt pięć dni. Swoją obecnością w moim życiu spowodowałaś, że zwykłe dni, stają się niezwykłe. Dajesz mi największy prezent jaki tylko człowiek może dać drugiem człowiekowi. Dajesz mi swój czas i siebie. Kiedy mam chwile zwątpienia Ty przypominasz mi o tym, że przecież to ja zdobywam świat. Jesteś wspaniałym i wiernym czytelnikiem.Jesteś nieocenionym grafikiem, wydawcą książek- moich książek. Wiedz, że jeśli kiedyś będę potrzebowała menger'a zatrudnię Ciebie. Jesteś byłaś i będziesz mam nadzieje kolejne sto lat przyjacielem.
💗💗💗😘😘😘







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk